loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 87 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)
تاتا مارتینو پس از بازی با مالاگا به موضوعات زیر پرداخت.

 

 نزدیک بودن مالاگا به تساوی:

"در بعضی‌ از زمان‌های بازی، کنترل را از دست داده بودیم. ما در نیمه اول شانس‌هایی‌ برای گلزنی داشتیم و بازی را کنترل کردیم اما آن را در اواخر بازی از دست دادیم. این به مالاگا فرصت داد که شانس‌هایی‌ برای گلزنی داشته باشند."

سه‌ بازی در یک هفته:

"هر پروژه‌ای نیاز به زمان دارد. در هفته اول لیگ، ما سه‌ بازی در ۷ روز داشته ایم. از لحاظ کسب نتیجه، بسیار خوب بده ایم که نکته مثبتی است. از لحاظ نحوه بازی، عالی‌ بودیم به خصوص برابر لوانته و در دو بازی بعدی کمی دشواری داشتیم." 

نیمار بیشترین دقایق حضور در یک بازی را با بارسلونا تجربه کرد:

"این بازی مانند لوانته نبود. نمی‌‌دانم کی‌ به ۱۱ نفر اصلی‌ می‌‌رسد و من چند روز پیش هم همین را گفتم. ما باید منتظر لحظه مناسب باشیم اما ۳۰ دقیقه بازی هم نکته مثبتی است. می‌‌داند که در حال حاضر می‌‌تواند حداقل ۳۰ دقیقه بازی کند."

آیا از صحبت‌های خود در باره بیل پشیمان هستید؟

 

"من آنچه باید را گفتم و نگران مقابله با هیچکس نیستم. من همچنان به صحبت‌های خود معتقدم. دوست هم ندارم دوباره راجع به آن قضیه صحبت کنم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,549
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,549
  • بازدید ماه : 5,159
  • بازدید سال : 42,234
  • بازدید کلی : 602,236