loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 79 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

براساس برنامه قرار بود این ستاره آرژانتینی شب گذشته در دیدار خیریه در ال ای کولزیوم شرکت کند اما این دیدار یک روز قبل از برگزاری، به دلیل تصمیم مسی برای عدم حضور این دیدار لغو شد

مسی

لیونل مسی، ستاره بارسا، از تصمیمش برای لغو دیدار خیریه لس آنجلس دفاع کرد. براساس برنامه قرار بود این ستاره آرژانتینی شب گذشته در دیدار خیریه در ال ای کولزیوم شرکت کند اما این دیدار یک روز قبل از برگزاری، به دلیل تصمیم مسی برای عدم حضور این دیدار لغو شد
 اتفاقی که با انتقاد شدید مسئولان برگزاری دیدار مواجه شد. مسی در پاسخ به این انتقادات، در صفحه فیس بوکش نوشت:" من از صحبت های مسئولان برگزاری این دیدار در لس آنجلس ناراحت شدم. من واقعا می خواستم در این دیدار حضور داشته باشم و مانند دیدارهای پرو و کلمبیا لذت ببرم

این پروژه توسط هواداران شکل گرفت و برای آنها ترتیب داده شد و به همین خاطر است که من از برگزار کنندگان بسیار ناراحت هستم.یک تشکر عمیق از همه هوادارانی که قرار بود در این دیدار شرکت کنند و تشکر ز همه به خاطر حمایت های شان

تیم دوستان مسی سه شنبه شب در لیما 8-5 به پیروزی رسید و دیدار بعدی این تور، شنبه شب در شیکاگو خواهد بود

برچسب ها مسی ، لیونل مسی ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,143
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,143
  • بازدید ماه : 4,753
  • بازدید سال : 41,828
  • بازدید کلی : 601,830