loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 61 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (1)

جیامپیرو بونیپرتی اسطوره باشگاه یوونتوس معتقد است فتح لیگ قهرمانان اروپا می تواند بهترین هدیه برای تولد او باشد

به گزارش فوتبال-ایتالیا، مهاجم سالهای 61-1946 بیانکونری که بعد از الساندرو دل پیرو برترین گلزن تاریخ باشگاه به حساب می آید، امروز 85 امین سالروز تولد خود را جشن می گیرد

بونیپرتی در مصاحبه با Tuttosport گفت: "فتح لیگ قهرمانان اروپا یک هدیه زیبا برای تولد من خواهد بود

"البته بگذارید در این باره زود نتیجه گیری نکنیم، این تنها یک پیش بینی است. قهرمانی در اروپا عالی خواهد بود، اما ما نباید فشاری بر روی آنتونیو کونته و بازیکنان تحمیل کنیم

اسطوره بانوی پیر درباره دو مهاجم جدید این تیم هم می گوید: "من فکر می کنم ابتدا باید نحوه عملکرد توز و یورنته را ببینیم و بعد در مورد آنها قضاوت کنیم

"البته کونته نشان داده است که توانایی کار با هر بازیکنی را دارد و من در این مورد اطمینان دارم 

جیامپیرو بونیپرتی در حالی تمام دوران ورزشی خود را در یوونتوس سپری کرد که طی 444 بازی 178 گل با پیراهن بیانکونری به ثمر رساند

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رامهرمزآگهی در تاریخ 1392/04/14 و 14:55 دقیقه ارسال شده است

سلام.
رامهرمزاگهی،میزبان تبلیغات شما
www.rmzagahi.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 423
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 423
  • بازدید ماه : 4,033
  • بازدید سال : 41,108
  • بازدید کلی : 601,110