loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 109 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

سیلوا در مصاحبه با مجله برزیلی O Globo گفته:" بازی کردن برای بارسا یک رویا است." اما اسن رو هم گفته که او در PSG احساس میکنه در خونه خودش هست. (با دست پس میزنه با پا پیش میکشه!!!!)

Thiago Silva, Tito Vilanova preferred center to reinforce the Barca defense
او همه امور مربوط به نقل و انتقالاتش رو به دست مدیر برنامه هاش، Paulo Tonietto، سپرده:" سال پیش من صحبت هایی با بارسلونا داشتم، اما متاسفانه ناموفق بود. تا الان چیزی وجود نداشته، اما  فکر من در رابطه با موضوع انتقال احتمالیم آرام است. بازی کردن برای بارسا رویای هر بازیکنی است اما همچنین من در PSG راحتم
" من همیشه به مدیر برنامه هایم میگویم که به من در مورد اظهار تمایل های خاص به من چیزی نگوید، به ویژه هنگامی که من وسط یک تورنومنت هستم چون من احتیاج به تمرکز دارم و اگر او به من چیزی نگفته است به این دلیل است که چیزی وجود نداشته است
" آرزوی من همیشه این بوده که در اروپا و در یک باشگاه بزرگ بازی کنم.(خب پس چه مرگته!!!) خوشبختانه هرچیزی که من در سطح فردی و حرفه ای آرزویش را داشتم محقق شده، و برای رسیدن به آن ها به مبارزه ام ادامه میدهم."....." من دو هدف دارم: قهرمانی در چمپیونزلیگ و جام جهانی"
قرارداد سیلوا با PSG تا سال 2017 هست ولی قرار هست که فسخ شود و سیلوا بارسایی شود
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,746
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,746
  • بازدید ماه : 7,356
  • بازدید سال : 44,431
  • بازدید کلی : 604,433