loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 74 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)

تاتا مارتینو پیش از دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا برابر اتلتیکو، دربارهٔ نیمار صحبت کرد.



به گزارش مارکا، جراردو مارتینو بار دیگر در مورد نیمار گفت:" من هم دوست دارم که نیمار را در ترکیب ببینم اما این مسئولیت من است که از وی به خوبی‌ مواظبت کنم. نیمار با اینکه هنوز جوان است اما به چیز‌های زیادی رسیده است.

 

نقشه من برای نیمار، یک برنامه ۱۰، ۱۲ ساله است. من تنها خوبی‌ بازیکن را می‌‌خواهم و فکر می‌‌کنم که ما به جای آسیب زدن به وی، به نیمار کمک کرده ایم. مطمئن نیستم که وی هنوز آماده باشد اما من فردا در مورد‌ش تصمیم می‌‌گیرم و شما زمانی‌ که بازی شروع شد، آن را خواهید فهمید."
برچسب ها بارسا ، نیمار ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,021
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,021
  • بازدید ماه : 5,631
  • بازدید سال : 42,706
  • بازدید کلی : 602,708