loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 75 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)
سسک فابرگاس اظهار کرد که هیچوقت برای انتقال به منچستریونایتد تماسی با این باشگاه نداشته است.


در طول تابستان شایعات زیادی وجود داشت که خبر از پیوستن سسک فابرگاس به جمع شیاطین سرخ می داد. با این حال، ملی پوش اسپانیایی مدعی شد که در کمپ نو بیش از حد خوشحال است.

او به TVE گفت: "من هزگر نگفته ام که می خواهم بروم. من چنین حرفی را نه به مربی و نه به رئیس باشگاه نگفته ام.

شما نمی توانید به خاطر برخی اظهارات خبرنگاران و روزنامه نگاران در توئیتر، واقعیت را تشخیص دهید. رؤیای من موفقیت در اینجاست. من مشتاقم تا به بازی کردن برای این باشگاه ادامه دهم- من قرارداد دارم و افتخار می کنم که عضوی از بارسلونا هستم."

فابرگاس سپس در مورد تاتا مارتینو و دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا نیز صحبت کرد.

"تاتا مردی است که واقعاً فوتبال را درک می کند. خیلی عجیب است که همه چیز تا این حد خوب پیش می رود. او یکی از آن صداهایی را دارد که شما را برای خوب بازی کردن قانع می کند.

بازی مقابل اتلتیکو سخت خواهد بود. آنها تیم بزرگی هستند که همواره گلزنی می کنند."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,381
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,381
  • بازدید ماه : 6,991
  • بازدید سال : 44,066
  • بازدید کلی : 604,068