loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 71 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)

سرمربی بارسلونا معتقد است اتلتیکو مادرید نیز به اندازه تیمش شانس قهرمانی در سوپرجام اسپانیا را دارد.

مارتینو: نمی خواهم با آنچلوتی وارد جنگ لفظی شوم؛ روند بهبود مسی خوب پیش می رود

تاتا مارتینو در نشست خبری پیش از دور برگشت رقابت‌های سوپرجام اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید که بامداد پنج‌شنبه در نیوکمپ برگزار می‌شود، در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. 
وی در خصوص جذب یک مهاجم جدید اظهار داشت: نسبت به روز اول فرقی نداریم و از بازیکنانی که داریم راضی هستیم.

من به عنوان سرمربی پیش از فصل نیازهای تیم را برطرف کردم، نه در زمانی که بازی‌ها در حال برگزاری است. این همان گروهی است که من می‌خواهم. در حالی که بازار نقل و انتقالات همچنان باز است، همین گونه باقی خواهیم ماند. در خط دفاعی هم شرایط به همین صورت است. با شروع فصل اگر ببینیم به بازیکنی نیاز داریم، در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام می‌کنیم.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: شرایط مسی خوب است و تمرینات معمول را انجام می‌دهد. او با گروه کار می‌کند و نسبت به بازی با مالاگا بهتر شده است.

مارتینو خاطرنشان کرد: نیمار آماده است و ما تصمیم می‌گیریم که در کدام بازی حضورش در ترکیب اصلی را تجربه کند. منتظرم که حضور او را در کنار مسی ببینم اما باید درباره هر بازیکن تصمیم درست را بگیرم. تصمیم من درباره نیمار این است که 10-12 سال در این تیم بماند نه اینکه تنها در یک مسابقه، بازیکن فیکس تیم باشد. چیزی که من برای این بازیکن می‌خواهم این است که شرایط خوبی داشته باشد و احساس کند به او کمک کرده‌ایم. کار درست را درباره او انجام دادیم. این موضوعی مورد علاقه رسانه‌ها است و مردم دوست دارند این چیزها را بخوانند. رفتار او عالی است. زیاد با هم صحبت کردیم. کم‌کم بهترین راه را برای معرفی وی به تیم پیدا خواهیم کرد. او انتخاب کرد که به بارسلونا بیاید و در کنار مسی بازی کند.

وی اضافه کرد: از روز اول هافبک‌‌ها را به صورت چرخشی به کار بردیم. فکر می‌کنم اینکه تمام بازیکنان احساس کنند، مهم هستند و در بازی‌ها به میدان می‌روند. چیزی که دوست دارم این است که همه بازیکنان آماده هستند. پس از یک سال می‌بینیم که برخی از بازیکنان بیشتر از دیگران بازی کردند.

سرمربی بارسلونا درباره دیدار با اتلتیکو مادرید افزود: برای ما منطقی است که مدعی قهرمانی باشیم. ما باید با این مسئولیت زندگی کنیم. این مسئله مرا نگران نمی‌کند و بازیکنان می‌دانند چگونه با آن رو در رو شوند. اتلتیکو حریف بسیار سختی خواهد بود که به اندازه ما شانس قهرمانی دارد. فکر می‌کنیم این بازی با مسابقه دور رفت متفاوت باشد. ما مالکیت بیشتری روی توپ خواهیم داست و آنها به دنبال فضاهای خالی هستند. با این مسئله موافقم که باید فردا به هر شکلی سرسخت باشیم.

 

مارتینو تأکید کرد: همیشه فکر می‌کنم در فوتبال بازیکنان تصمیم‌گیرنده هستند. نمی‌توانم هواداران آرژانتینی را به اینجا بیاورم تا سر و صدا به راه بیندازند. من تازه وارد هستم بنابراین باید خودم را با شرایط اینجا تطبیق دهم.

برچسب ها مارتینو ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,103
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,103
  • بازدید ماه : 6,713
  • بازدید سال : 43,788
  • بازدید کلی : 603,790