loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 82 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

سرمربی بایرن مونیخ مشکلی در تمجید از عملکرد ژوزه مورینیو سرمربی باشگاه چلسی ندارد

 پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ مشکلی در تمجید ازعملکرد و پروژه کاری ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی ندارد. بایرن گواردیولابه عنوان قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا امشب در سوپرکاپ اروپا مقابل چلسی ژوزه مورینیو که به عنوان قهرمان لیگ اروپا به این بازی راه یافته به میدان خواهد رفت.

 گواردیولا در کنفرانسی خبری در تمجید از گواردیولا گفت:« چلسی سرمربی خیلی بزرگی دارد و بایرن مونیخ هم همین طور. ما این شانس را داریم که وقتی داور سوت آغازین بازی را می زند توجهات برروی بازیکنان متمرکز خواهد شد. ما احترام زیادی برای مورینیو و پروژه کاری اش قائلیم.»

 گواردیولا با اشاره به ضد حملات تمام تیم هایی که مورینیو هدایت آنها را برعهده داشته گفت:« زمانی که توپ را از دست می دهی، ضد حملات تیم های مورینیو مهلک است.» او در مورد شرایط فردی اش به این نکته اشاره کرد که انگیزه های زیادی با بایرن دارد و گفت:« من خودم را یک مربی جوان می دانم،4 سال است مربیگری می کنم و 2 سال تجربه حرفه ای دارم. دوست دارم که در آینده درانگلیس هم مربیگری کنم ولی الان می خواهم که در بایرن دراوج باشم.»

 سرمربی کاتالان بایرن مونیخ گفت:« فوتبال زندگی است و باید در لحظه زندگی کرد. بازی جمعه یک چالش بزرگ است. گذشته ها گذشته ؛ چه در ذهنم و چه در قلبم. من برای تجربه خودم به عنوان سرمربی اینجا هستم و از سران بایرن متشکرم که به من اعتماد کردند.»

 گواردیولا پاسخ برخی از سوالات را به زبان آلمانی می داد و یادآوری کرد که الان زود است که بخواهند درمورد عملکرد او در آلمان جمع بندی بکنند و گفت که بازیکنان بایرن به او بیشتر کمک کرده اند تا او به بازیکنان:«امیدوارم که این روند تغییر یابد.خیلی زود است. من به زمان نیاز دارم ولی ما در بازی اخیرمان مقابل فرایبورگ که با تساوی به پایان رسید موقعیت های زیادی خلق کردیم ؛ فشار زیادی به حریف وارد کردیم و خوب بازی کردیم.فکر می کنم که بازی کردن به سبک بارسلونا غیرممکن است ولی کیفیت تیم ما کاملا متفاوت است. من می بایست با بازیکنان جدیدم تطبیق پیدا می کردم»

 

او درنهایت درمورد مصدومیت تیاگو آلکانتارا به این نکته اشاره کرد که تیاگو بازیکن ویژه ای است:« تیاگو درمیانه میدان بازیکن باکیفیتی است و مهارتهای متفاوتی دارد و در ماه نوامبر به جمع ما بازخواهد گشت.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,247
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,247
  • بازدید ماه : 4,857
  • بازدید سال : 41,932
  • بازدید کلی : 601,934