loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 65 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

سرمربی اسپانیایی بایرن درمورد بازی سوپرکاپ گفت:« بازی بزرگی بود. ما خیلی خوب حمله کردیم و چلسی هم در ضد حمله به دروازه ما نزدیک می شد؛ مثل تمام تیمهای اسبق مورینیو.»


بعد از برد بایرن مونیخ مقابل چلسی در ضربات پنالتی و در سوپرکاپ اروپا، پپ گواردیولالحظات خوبی را سپری می کرد. او در گفتگو با کانال پلوس رضایتش را از کسب اولین جام قهرمانی با باواریایی ها ابراز کرد.

 

درادامه می توانید متن صحبت های گواردیولا را مطالعه کنید:

 

*یک بازی جذاب: بازی خیلی خوبی بود. مردم باید از این بازی لذت می بردند؛ این بازی 30 شوت به دروازه داشت. ما خیلی خوب حمله می کردیم و چلسی هم در ضد حملات به دروازه ما نزدیک می شد. این دقیقا همان کاری است که همیشه تیم های مورینیو انجام می دهند.برگ برنده در دست آنها بود ولی درعرض یک ثانیه تفاوت ها در این بازی رقم زده می شود. قبل از به تساوی کشیده شدن بازی خاوی مارتینس به من این حس را داد که می توانیم با وجودی که در گلزنی موفق نبودیم کمی جلوتر برویم. امروز این خوش شانسی را داشتیم

*بازگشت خاوی مارتینس: من سرمربی جدید بایرن هستم و به اونیاز زیادی دارم ولی او را در اختیار نداشتم. بعد ازآن هم که خاوی برای شرکت در جام کنفدراسیون ها رفت وسپس وقتی با تیم ملی اسپانیا به اکوادور رفته بود مصدوم برگشت و تا به امروز نتوانسته بودم با او حرف بزنم. او خط میانی تیم ما را جان تازه ای می دهد؛ به ویژه از نظر استراتژیک..وقتی حریف یک بازیکن کمتر داشت ما توانستیم او را در پست مهمی به کار بگیریم

*رضایت از اوضاع در بوندس لیگا: من از تمام پروسه تطبیق یابی ای که تا به اینجا طی کرده ایم واقعا راضی ام. از این نظم و انسجام خوشحالم. هنوز باید با فرهنگ آلمان تطبیق پیدا کنم. آنها خیلی رک و راست تر از ما هستند ولی در مجموع به خاطر فرصتی که دراختیار من قرارداده شد تا به اینجا بیایم و بتوانم این بازیکنان را هدایت کنم واقعا راضی هستم.

*تمجید از لام: فیلیپ لام شاید باهوش ترین بازیکنی باشد که در طول دوران مربیگری ام دیده ام. او در سطح دیگری است.

 

*یوپ هاینکس: هاینکس معمار و خالق این جام است. من می خواهم این جام قهرمانی را به او اهدا کنم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,280
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,280
  • بازدید ماه : 4,890
  • بازدید سال : 41,965
  • بازدید کلی : 601,967