loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 73 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

مربی آرژانتینی بارسلونا از نمایش تیمش مقابل والنسیا ابراز رضایت کرد.

تاتا


تاتا مارتینو مربی بارسلونا پس نمایش خوب در 3 بازی در لالیگا به اولین هفته از بازیهای ملی رسید. پس از پیروزی برابر لوانته و مالاگا، آبی و اناری ها به والنسیا رفتند و در بازی جذابی توانستند 3-2 این تیم را شکست دهند. پس از این بازی مربی بارسلونا گفت: «به خاطر مکان بازی و بازیکنانی که در اختیار داشتیم و نحوه بازی تیم این بهترین نمایش ما تا به اینجا بوده است»

مارتینو همچنین اضافه کرد که ما زمانیکه 3-0 جلو بودیم نباید بازی را رها میکردیم. «من از این نگران بودم که ما 5 تا 10 دقیقه به والنسیا فرصت دادیم زمانیکه از آنها 3 گل پیش بودیم. شما نمیتوانید به حریفتان فرصت دهید.»

«ممکن بود بازی را با نتیجه 3-3 یا 5-2 به پایان ببریم. صرف نظر از اینکه چه اتفاقی ممکن بود رخ دهد من از بازی تیم خوشحال هستم. ما آن چیزی را که به دنبالش بودیم پیدا کردیم. «او همچنین اضافه کرد: «وقتی من بازیکنانم را خوب مدیریت کنم نمیتوانم بگویم که چه چیزی را داریم از دست میدهیم» نمونه ای خوب از صحبتهای مارتینو هماهنگی مسی و نیمار است. «این نگرانی وجود داشت که نیمار و مسی در اولین بازی همزمان با هم در زمین چگونه عمل میکنند. آنها این هماهنگی را در کمتر از 24 ساعت درست کردند.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,912
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,912
  • بازدید ماه : 7,522
  • بازدید سال : 44,597
  • بازدید کلی : 604,599