loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 103 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

اسطوره هلندی بارسلونا در گفتگو با خبرنگاران از صحبت درباره راسل و اتهام پولشویی وی در برزیل اجتناب کرد و گفت ترجیح می دهد از رئیس 49 ساله باشگاه بارسلونا دور باشد!

کرویف در گفتگو با رادیو کاتالونیا گفت: "راسل در طول سه سال گذشته همواره از من بدگویی کرده است، من او را به خوبی می شناسم از زمانی که در برزیل بود اما ترجیح می دهم درباره این موضوع صحبت نکنم."

رابطه راسل و اسطوره باشگاه، کرویوف چندان خوب نیست زیرا کرویف یکی از دوستان نزدیک لاپورتا بوده و همواره از رئیس سابق باشگاه حمایت کرده است.

کرویف در ادامه صحبت هایش درباره لیونل مسی گفت: "او بهترین بازیکن جهان است، بازی او فوق العاده است. هنگامی که من فوتبال را کنار گذاشتم شاید تنها 3 میلیون نفر من را می شناختند اما هنگامی که پدر مسی گفت من اسطوره او هستم تعداد کسانی که من را می شناختند بسیار بیشتر شد."

 

کرویف در پایان اشاره ای به حواشی فوتبال داشته و درباره مربی جدید بارسلونا گفت: "امیدوارم کارها به خوبی پیش برود، چیزهای زیادی وجود دارد که روی تیم اثر می گذارد اما ربطی به فوتبال ندارد، باید منتظر باشیم و ببینیم اوضاع تیم چگونه پیش خواهد رفت."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,621
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,621
  • بازدید ماه : 5,231
  • بازدید سال : 42,306
  • بازدید کلی : 602,308