loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 61 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

فرانک ریبری ستاره فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ که اخیرا با پیشی گرفتن از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی عنوان بهترین بازیکن سال یوفا را مال خود کرده، بر این باور است که شانس خوبی برای فتح جایزه توپ طلای امسال که در ژانویه سال ۲۰۱۴ اهدا می شود، دارد.


عکس فرانک  ریبری

ریبری در آنالیز ارتباطی که با پپ گواردیولا سرمربی جدید بایرن برگزار کرده، به تمجید از او پرداخت و گفت:« گواردیولا با ایده های روشن و خاصی به بایرن آمده. 

او تاکتیک جدیدی را به اینجا آورده و پیاده سازی تمام این‌ها به زمان نیاز دارد ولی پپ برای کمک کردن به ما به اینجا آمده و تجربه ای دارد که او را به جام های قهرمانی زیادی رسانده.»

ستاره فرانسوی باواریایی‌ها که بعد از گلزنی در سوپرکاپ اروپا و باز کردن دروازه چلسی، به سرعت به سمت نیمکت ذخیره های تیمش حرکت کرده و گواردیولا را در آغوش کشید، در مورد دلیلش برای انجام این کار گفت:« می دانستم که این گل، اتفاق ویژه و خاصی برای اوست.»

ریبری شانس زیادی برای کسب توپ طلای سال ۲۰۱۳ در ژآنویه سال ۲۰۱۴، برای خودش قائل است. او دراین باره گفت:« من برای خودم شانس خوبی قائلم . پارسال همه کارهای لازم را در زمین فوتبال و در خارج از زمین چمن انجام دادم و خیلی حرفه ای کار کردم و با تیمم لذت های زیادی بردم. من اطمینان زیادی دارم تا بتوانم توپ طلای امسال را فتح کنم. چند روز پیش جایزه بهترین بازیکن یوفا را فتح کردم و از این بابت احساس خوشبختی می کنم. از مسی برای حضورش در سالن موناکو متشکرم.»

او این روزها در اردوی تیم ملی کشور فرانسه در حومه پاریس به سرمی برد و همراه با سایر هم تیمی هایش خود را برای بازیهای حساس و سرنوشت سازمرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ آماده می سازد. او در ادامه صحبت هایش یادآوری کرد که خروسها از تلاش برای صعود مستقیم به جام جهانی ۲۰۱۴ دست نکشیده اند و گفت:« ما هنوز باور داریم که می توانیم در صدر جدول مرحله گروهی مان قرار بگیریم و باید منتظر لغزش اسپانیا باشیم. ولی ما برای این اتفاق باید تمام امتیازات ممکن را کسب کنیم.»

لازم به ذکر است که تیم های صدرنشین در تک تک گروه های مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ به صورت مستقیم به جام جهانی می روند وتیم های دوم برای کسب مجوز صعود به برزیل باید مراحل دیگری را طی کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,886
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,886
  • بازدید ماه : 5,496
  • بازدید سال : 42,571
  • بازدید کلی : 602,573