loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 76 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

 


. بارسلونا تنها تیم این فصل لالیگاست که کمترین خرید را در فصل نقل و انتقالات داشته است.

بقیه در ادامه

. بارسلونا تنها تیم این فصل لالیگاست که کمترین خرید را در فصل نقل و انتقالات داشته است.

. در کنار جانشین والدس بارسلونا میخواهد یک دروازه بان دیگر هم بخرد.چون پینتو در پایان فصل قراردادش به اتمام میرسد.

. پویول،مارتینو و اعضای کادر پزشکی هفته آینده جلسه ای برگزار خواهند کرد تا در مورد بازگشت پویول به تمرینات گروهی تصمیم گیری کنند.

. بارسلونا پایدارترین تیم در لالیگا از لحاظ حفظ بازیکنان در باشگاه با میانگین 3 تا 4 سال است.

. نیمار : من از مسی چیزهای زیادی یاد میگیرم.او فوق العاده است.او همیشه با همه در رختکن شوخی میکند.
زندگی من در بارسلونا راحت تره.من آزادی بیشتری اینجا دارم نسبت به برزیل.اینجا فرهنگ و زبان دیگری دارد و من در حال یادگیری آن هستم.
مسی یکی از الگوهای من است،و حتی در حال حاضر از لحاظ شخصی بیشتر او را میشناسم.من هر روز در اطراف او هستم،مسی برای من یک آینه است.

. 68% از تیم بارسلونای 2013/14 را بازیکنان آکادمی باشگاه تشکیل دادند.

. مارادونا : مردم باید صحبت کردن راجع به وزن نیمار را متوقف کنند.او یک فوتبالیست است نه بدنساز!
من نیمار را دوست دارم،او بازیکنی است که چشمها را خیری میکند.او خیلی خوب بازی میکند و میداند چه چیزی در زمین میخواهد.

 ماسچرانو : اولین ماه های حضورم در بارسلونا خیلی سخت بود.من نقشم را در تیم میدانستم ولی وقتی شما بازی نمیکنید احساس بدی دارید.من دو سال در دفاع وسط بازی کردم و حالا فکر میکنم که یک دفاع هستم.من از محدودیتهایم آگاه هستم،مانند قدم!
اگر بارسا یک دفاع جذب کند چیزی برای من تغییر نخواهد کرد.من سخت تلاش میکنم تا هر روز پیشرفت کنم.اگر هر کی بهتر باشد پس آن بازی میکند.

. دنی آلوز میتواند فصل آینده بارسلونا را ترک کند.در حال حاضر برنامه ای برای تمدید قرارداد او که تا 2015 اعتبار دارد نیست.

. بارسلونا میخواهد مهاجم مرکزی آینده اش از آکادمی باشگاه باشد.دونگو،ساندرو و سانابریا 3 بازیکنی هستند که نقش مهاجم مرکزی را در تیم ب بازی میکنند.

. مسی : با تاتا همه چی به خوبی پیش میرود.ارتباط با تیم از همان شروع کار واقعا عالی بود.

. گیرالدز (مدیر سابق آکادمی رئال مادرید) : نیمار میتونست مسیِ مادرید بشه.نخریدن او در سال 2006 یک اشتباه تاریخی بود.

. برای دومین بار در چند روز اخیر یک آتش سوزی در محل تمرینات بارسا بوجود آمده.پلیس در حال شناسایی کسی است که مرتکب این عمل شده است.

. در 25 سال گذشته بارسلونا هیچوقت 1 خرید در نقل و انتقالات تابستانی نداشته است.در فصل 1987/88 بارسا هیچ خریدی انجام نداد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,660
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,660
  • بازدید ماه : 6,270
  • بازدید سال : 43,345
  • بازدید کلی : 603,347