loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 78 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

انتشار اخبار متناقض درمورد رابطه دو سرمربی پیشین باشگاه بارسلونا روی وب سایت های خبری قرار می گیرد.

 

درشرایطی که روزنامه ال موندو دپورتیوو در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که رابطه پپ و تیتو ویلانووا بعد از صحبت هایی که چندی پیش میان این دو رد و بدل شد، همچنان مانند قبل دنبال می شود، 
روزنامه اسپورت کاتالونیا در گزارشی یادآوری کرده که پپ گواردیولا و تیتو ویلانووا با هم آشتی کرده اند و حالا دوستی شان را مثل قبل دنبال می کنند.
انتصاب تیتوویلانووا به عنوان جانشین گواردیولا در باشگاه کاتالان به منزله شروع دلخوری های پپ از تیتو بود و حالا با وجود آشتی کردن این دو سرمربی جوان، به نظر می رسد که باید کمی منتظر ماند تا زخمهای عمیق ایجاد شده در دلهایشان از میان برود. حالا منابع نزدیک به این دو سرمربی تنهابه تائید اولین گام برداشته شده دراین مسیر برای آشتی کنان دو مربی اشاره کرده اند و یادآوری کرده اند که حالا پپ و تیتو هرچند وقت یک بار با هم تماس می گیرند و به نظر می رسد که آنها در حال بازیابی دوستی قدیمی و دیرینه شان هستند. گویا پپ گواردیولا دراین زمینه پیش قدم شده و ویلانووا هم از این ماجرا استقبال کرده و حالا این دو سرمربی جوان با هم در ارتباط هستند.

پپ و تیتو می دانند که جدایی گواردیولا از بارسلونا و یک سال استراحت در نیویورک، میان این دو و خانواده هایشان جدایی انداخته. گواردیولا بعد از انتصابش به عنوان سرمربی بایرن در صحبت هایی جنجالی که دلخوریها را بیشتر کرد، گفت:« من 6000 کیلومتر از بارسلونا دور شدم و از سران بارسلونا خواستم تا مرا در آرامش بگذارند ولی آنها نتوانستند این کار را بکنند.امسال اتفاقات زیادی رخ داد که مثل برق و باد گذشت. بهره گیری از بیماری تیتو ویلانووا برای آسیب رساندن به من چیزی بود که هرگز فراموشش نمی کنم.»

این صحبتها به منزله یک سطل آب یخ برروی پیکره تیتو بود و چند روز بعد تیتو جوابگوی حرفهای دوستش شد:« پپ درست نمی گوید.او واقعا مرا متعجب کرده.بعید می دانم که هیچ یک از اعضای کادرمدیریتی باشگاه از من برای حمله به پپ استفاده کرده باشند. آنها به هرنحو ممکن به من کمک کردند. من در یکی از سفرهایم به نیویورک با پپ دیدار کردم و بعد از آن دو ماه درنیویورک بودم و حتی وقتی موردعمل جراحی قرار گرفته و دوره شیمی درمانی ام را آغاز کردم،دیگر همدیگر را ندیدیم. ولی تقصیر من نبود. پپ صلاح دید که بهتر این است که دیگر همدیگر را نبینیم. او دوست من است و من به او نیاز داشتم.»

 

این جروبحث ها دراوایل ماه جولای دوستی آنها را خدشه دارتر کرد. اما حالا پپ و تیتو به توصیه دوستان مشترکشان درک کردند که شرایط این ارتباط اصلا مناسب نیست و از همین رو  تصمیم به تجدید نظر گرفتند. چند روز بعد از این کنفرانس های خبری گواردیولا یک اس.ام.اس با لحن آشتی کنان برای تیتو فرستاد و این اتفاق چندبار تکرار شد تا تیتو هم پاسخ پپ را بدهد. بعد از آن هم این دو با هم درتماسند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,443
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,443
  • بازدید ماه : 6,053
  • بازدید سال : 43,128
  • بازدید کلی : 603,130