loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 103 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

مدافع 28 ساله پاریسن ژرمن از دلایل نرفتنش به بارسلونا می گوید. مدافع ملی پوش بزریلی تیم پارسن ژرمن در تابستان امسال به شدت مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته بود اما سرانجام در پاریس ماند و به نیوکمپ نرفت.

      
تیاگو سیلوا روز جمعه به خبرنگاران گفت: "بعضی چیزها اتفاق افتاد که متاسفانه من  گفت و گو با باشگاه  بارسلونا را ادامه ندادم.

رویای من روزی پوشیدن پیراهن بارسلونا بود،

اما این انتقال برای من و خانواده ام خوب نبود و رویای من به واقعیت تبدیل نشد.

از لحظه ای که تصمیم گرفته شد که من در پاریس بمانم دیگر به هیچ چیز فکر نکردم و حال از بودن در اینجا خوشحال هستم."

تیاگو سیلوا همچنین در مورد وضعیت آبیدال نیز صحبت کرد.

"من وضعیت آبیدال را دیدم، این وضعیت را دوست ندارم؛ آن ها با او درست رفتار نکردند. مورد من فقط یک مذاکره ورزشی بود اما اریک آبیدال برای آن ها یک فرد بزرگ بود و باید به او کمک می کردند."

 

روز جمعه آبیدال از مسئولین بارسلونا انتقاد کرد و اذعان نمود که در طول درمان او باشگاه هیچ پولی به او نداده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,777
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,777
  • بازدید ماه : 5,387
  • بازدید سال : 42,462
  • بازدید کلی : 602,464