loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 96 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

مردم می گفتند که من به پول فکر می کنم ولی فراموش می کنند که ما فوتبالیست ها هم خانواده هایی داریم که باید شکم آنها را پر کنیم

      http://football.ir/media/1392/05/w4/silva3-535x338.jpg
 تیاگوسیلوا مدافع برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن در گفت و گو با روزنامه گاردین به این نکته اشاره کرد که دو بار پاسخ منفی دادن به بارسلونا کار خیلی سختی بوده و یادآوری کرده که از روزهای کودکی تیم آبی اناری را تحسین می کردهتابستان امسال بود که سران باشگاه کاتالان برای به خدمت گرفتن تیاگو سیلوا دست 

به کار شدند ولی این مدافع برزیلی درنهایت تصمیم گرفت تا در پاری سن ژرمن بماند . البته خودش حالا اعلام کرده که دراین مسیر کار آسانی را پیش رو نداشته. سیلوا در صحبت هایی به گاردین گفت:« تصمیم سختی است که دو بار به بارسلونا نه بگویم. هیچ وقت نمی توانم این راز را پنهان کنم که از وقتی که بچه بودم بارسلونا را تحسین می کردم و همیشه دوست داشتم تا در بارسلونا بازی کنم.»

بعد مالی ماجرا یکی از دلایلی بود که مانع از انتقال تیاگو سیلوا به بارسلونا شد. او در این باره ادامه داد:« چرا می بایست می پذیرفتم که با پول کمتری برای بارسلونا بازی کنم؟ چون بازیکنانی هستند که به نظر آنها باید فداکاری کرد؟ می شنیدم که مردم می گفتند که من به پول فکر می کنم ولی فراموش می کنند که ما فوتبالیست ها هم خانواده هایی داریم که باید شکم آنها را پر کنیم.»

سیلوا ادامه داد:« زندگی مملو از تصمیمات سخت است که گاهی وقتها علیه آنچه در رویاهایت می پرورانی پیش می رود.»

 

مدافع برزیلی در نهایت تصمیم گرفت تا در پاریس بماند و در مورد پوشیدن پیراهن پاری سن ژرمن گفت:« این چالش جدیدی بود که مرا وسوسه می کرد و به نظر من باشگاه پاری سن ژرمن در مسیر صحیحی پیش می رود.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,323
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,323
  • بازدید ماه : 4,933
  • بازدید سال : 42,008
  • بازدید کلی : 602,010