loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 93 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

کریستین تیو،ستاره جوان آبی اناری ها که اکنون به دنبال کسب جایگاهی خوب در ترکیب بارسا است؛می گوید قصد دارد در آینده در بارسلونا باشد و بازی های خوبی در این تیم ارائه دهد.وی می گوید که هیچ گاه قصد ترک بارسا را نداشته است.


در حالی که دو باشگاه لیورپول و تاتنها به صورت جدی در فصل نقل و انتقالات به دنبال این ستاره 22 ساله بودند اما وی تصمیم گرفت در بارسلونا بماند و قرارداد جدیدی نیز با این باشگاه امضا کند.

حالا این بازیکن جوان اسپانیایی در طی مصاحبه از علاقه بسیار زیاد خود به بارسلونا گفته است و اظهار داشته که برای درخشش در بارسا تلاش خواهد کرد.

تیو گفت:"من همیشه دوست داشتم که در بارسا بمانم،مربی ها به من اعتماد به نفس می دادند و اعتماد خود را به من نشان دادند،من بسیار آماده ام و برای کمک به بارسلونا تلاش خواهم کرد.من بهتر از قبل شده ام و این مشخص است.از بابت پیشنهاد تیم هایی مانند لیورپول نیز خوشحالم اما من هیچ گاه بارسا را ترک نخوام کرد.هدف من درخشش در بارسلونا است."


کریستین تیو فصل گذشته 34 بار برای بارسلونا به میدان رفت و 8 گل نیز به ثمر رساند و در فصل نقل و انتقالات بسیار از تیم های خوب اروپایی به دنبال او بودند.

قیمت فسخ قرارداد این وینگر اسپانیایی 25 میلیون یورو اعلام شده است،با این حال او گفته است که به هر گونه پیشهادی جواب رد خواهد داد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 687
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 687
  • بازدید ماه : 4,297
  • بازدید سال : 41,372
  • بازدید کلی : 601,374