loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 79 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

خرید جدید آرسنال، مسوت اوزیل، به Die Welt گفت که نبود احترام و اعتماد در رئال مادرید او را برای پایان دادن به حضور 3 ساله اش در برنابئو متقاعد کرده است.


 

اوزیل که در روز آخر نقل و انتقالات به جمع توپچی ها پیوست، اعتراف کرد که صحبت کردن با مربی آرسنال، آرسن ونگر او را برای پیوستن به این تیم مطمئن کرده است:

"وقتی با او صحبت کردم فهمیدم در مادرید چه چیزهایی را از دست داده ام: شفافیت، اعتماد و احترام.

او دقیقاً به من گفت که مرا چگونه می بیند، چگونه می خواهد از من استفاده کند و چه انتظاری از من دارد."

او در مورد رقم 50 میلیون یورویی انتقالش به لیگ جزیره نیز بحث کرد و گفت:

 

"من حتی به صورت مجانی هم به آرسنال می پیوستم. من با پر و پودولسکی زیاد صحبت کردم؛ آنها به من کمک کردند."

برچسب ها اوزیل ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,008
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,008
  • بازدید ماه : 6,618
  • بازدید سال : 43,693
  • بازدید کلی : 603,695