loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 92 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 

مدافع تیم ملی اسپانیا در خصوص مقایسه‌اش با برترین مدافعان تاریخ فوتبال جهان گفت: ترجیح می‌دهم واقع‌بین باشم.

 

 

 

 

 

 

به گزارش فارس، وی اظهار داشت: شیوه بازی تیم ملی به خوبی با من جور درمی‌آید. ما خیلی حمله می‌کنیم بنابراین مدافعان هم می‌توانند جلو بیایند. همچنین من زیاد به عنوان فوروارد بازی کرده‌ام.

آلبا در خصوص دیدار مقابل فنلاند ادامه داد: بازی سختی بود. در نیمه دوم تلاش زیادی کردیم اما گل نگردو برای ما حیاتی بود.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم نتوانستیم فشار زیادی روی فنلاند وارد کنیم اما به همان شیوه بازی کردیم و هنوز همان‌قدر انگیزه داریم. وقتی دفاع حریف خیلی منسجم باشد، کار پیچیده می‌شود.

مدافع بارسلونا اضافه کرد: امیدوارم همچنان سخت تلاش کنم و عالی بازی کنم. دوست دارم هر بازی پیشرفت کنم. مطمئنا این افتخاری برای من است که با نام‌های بزرگ مقایسه شوم اما ترجیح می‌دهم واقع بین باشم.
  

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 4,276
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,276
  • بازدید ماه : 7,886
  • بازدید سال : 44,961
  • بازدید کلی : 604,963