loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 94 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (1)

پیش از دیدار دوستانه تیم ملی اسپانیا مقابل شیلی در سال 2011، درگیری زیادی بین بازیکنان دو تیم رئال و بارسا وجود داشت

فابرگاس تیم ملی اسپانیا

سسک فابرگاس، هافبک تیم ملی اسپانیا، تاکید کرد که هیچ تنشی بین بازیکنان رئال و بارسا در اردوی لا روخا وجود ندارد. پیش از دیدار دوستانه تیم ملی اسپانیا مقابل شیلی در سال 2011، درگیری زیادی بین بازیکنان دو تیم رئال و بارسا وجود داشت 
اما در حالی که لا روخا امشب بار دیگر مقابل شیلی قرار خواهد کرد، فابرگاس اعلام کرد که بازیکنان این دو تیم کاملا با هم متحد هستند و موفقیت های بیشتر اسپانیا را وابسته به همین جو مثبت دانست

او به خبرنگاران گفت:" من دیدار دو سال قبل در سوئیس را به یاد دارم. تنش زیادی بین بازیکنان رئال و بارسا در آن زمان وجود داشت اما اکنون همه با هم متحد هستند.

اکنون جو فوق العاده ای در تیم وجود دارد. ما بازیکنان حرفه ای هستیم و می دانیم که چگونه اختلافات باشگاهی مان را از دیدارهای ملی جدا کنیم.

ما اکنون برای یک هدف می جنگیم و این برای رسیدن به نتایج خوب، بسیار کلیدی است."  

فابرگاس همچنین از اینکه در ترکیب اصلی تیم دل بوسکه قرار دارد، ابراز خوشحالی کرد و همچنین از هم تیمی هایش خواست تا شیلی را دست کم نگیرند.

" هر بار که انتخاب می شوم، احساس بهتری پیدا می کنم. این باعث می شود احساس ویژه ای داشته باشم و بخواهم بیشتر بازی کنم.

شیلیایی ها بازیکنانی جنگو هستند و در طول بازی دوندگ زیادی دارند. آنها بازیکنانی بااستعداد و مبارزه جو هستند و بعضی از بازیکنان آنها در باشگاه های بزرگی بازی می کنند.

من با الکسیس سانچس در مورد این دیدار صحبت کردم. او به من گفت که انگیزه زیادی دارد و می خواهند انتقام شکست در جام جهانی و دیدار دوستانه دو سال قبل را بگیرند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hossein در تاریخ 1392/06/19 و 13:51 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز بنر شما در قالب جدید ما به بالای سایت انتقال یافت
اگر مایل به همکاری هستید بنر ما را بالای سایت نصب کنید در این صورت قطع همکاری میکنیم
موفق باشید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,696
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,696
  • بازدید ماه : 6,306
  • بازدید سال : 43,381
  • بازدید کلی : 603,383