loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 80 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

این هافبک 23 ساله از صحبت های هم تیمی خود در بارسلونا دفاع کرد و گفت که صحبت های او اشتباه تفسیر شده و منظور پیکه از این حرف ها چیز دیگری بوده است.


دوس سانتوس همچنین درباره شرایط کنونی اش در بارسلونا نیز صحبت کرد و گفت که نزدیک بود در فصل نقل و انتقالات نیوکمپ را به مقصد رئال سوسیه داد،ترک کند.

دوس سانتوس درباره پیکه گفت:

  • "او در بارسلونا رشد کرده است،با فلسفه بارسلونا،و تیم همیشه با همان فلسفه بازی کرده است.در حال حاضر،آن چه درست است،شاید ایجاد تغییرات کوچکی در چیزی که ما همیشه بازی می کرده ایم باشد.تغییر بزرگی ایجاد نشده است.تیم هنوز همان طور بازی می کند،این عادی است که مربی از ما خواسته تغییراتی در سبک بازی ایجاد کنیم،که این تغییرات فشار آوردن بیشتر و استفاده بیشتر از بازی مستقیم است."


جاناتان دوس سانتوس در ادامه درباره این که نزدیک بود از بارسا خارج شود،صحبت کرد:

  • "من در آستانه خروج بودم.همه چیز با رئال سوسیه داد تمام شده بود و در لحظات پایانی این تاتا بود که مرا راضی کرد بمانم.شما باید صبر زیادی داشته باشید تا بتوانید در بارسا بدرخشید.شاید در 24 یا 25 سالگی نقش بیشتری در تیم داشته باشم.من می توانم اینجا بمانم و موفق باشم،اما این کار نیاز به صبر و تلاش بسیار است.رویای من موفقیت در بهترین تیم جهان است.رسیدن به ترکیب اصلی سخت است،اما من هر کاری برای رسیدن به رویایم می کنم."
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 4,369
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,369
  • بازدید ماه : 7,979
  • بازدید سال : 45,054
  • بازدید کلی : 605,056