loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 85 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

تاتا مارتینو پیش از بازی بارسا در هفته چهارم لالیگا مقابل سویا در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.



تاتا مارتینو در این کنفرانس مطبوعاتی که توییتر رسمی باشگاه به صورت زنده گزارش می کرد، درباره بازگشت پویول گفت: "بازگشت پویول یعنی اینکه ما همان مدافع میانی که می خواستیم را داریم.

از بازگشت کاپیتان تیم خوشحالم. پویول در پایان دوره ریکاوری قرار دارد و احتمالا پیش از دیدار مقابل سوسیداد (هفته پنجم لالیگا) می تواند مانند سایر بازیکنان با تیم تمرین کند."

تاتا پس از صحبت درباره بازگشت کاپیتان پویول به صحبت درباره سایر بازیکنان تیم پرداخت: "مسی و نیمار یک سفر طولانی داشته اند اما به خوبی با تیم تمرین کرده اند و درباره ی بازی کردن آن ها فردا تصمیم خواهیم گرفت. پدرو در دو بازی اسپانیا به میدان رفته و خسته به نظر می آید، تصمیم گرفته ایم او فردا استراحت کند زیرا او را برای ماه های آینده نیاز داریم."

تاتا مارتینو در ادامه بار دیگر اعلام کرد که قصد تغییر شکل بازی تیم را ندارد و تنها می خواهد بازی تیم قابل پیش بینی نباشد.

تاتا از صحبت درباره انتقال بیل به مادرید اجتناب کرد و گفت: "یک بار درباره آن صحبت کردم که حرفهایم را اشتباه تفسیر کردند! دیگر درباره این موضوع صحبت نمی کنم."
وی سپس از دشواری لالیگا گفت: "لالیگا یکی از معدود لیگ هایی است که باید روی همه بازی ها تمرکز داشته باشیم و هیچ چیز اتفاقی به دست نمی آید اما سخت ترین قسمت مربیگری در بارسا، مربیگری تیم نیست بلکه جواب دادن به سوالاتی است که هیچ نظری درباره آن ندارم."

مربی بارسا که مربیگری تیم ملی پاراگوئه در جام جهانی را بر عهده داشت شایعات بوجود آمده مبنی بر درخواست بارسا از فدراسیون آرژانتین برای دعوت نکردن از مسی در بازی های پایانی آرژانتین در مقدماتی جام جهانی را رد کرد: "ما از فدراسیون آرژانتین درخواست نکردیم مسی را دعوت نکنند. من مربی تیم ملی بوده ام و هرگز این درخواست را نخواهم کرد."

تاتا در پایان کنفرانس مطبوعاتی نیز درباره بازیکنان تیم پرداخت: "به نظر من الکسیس یک بازیکن استثنایی است، من این را هنگامی گفتم که وی را در شیلی_ بیلسا دیدم."

تاتا درباره نیمار گفت: "شکل بازی نیمار حریفان را مجبور می کند به خشونت روی بیاورند. من به او گفته ام به همین بازی خود ادامه بدهد تا احترام حریفان برخوردار شود. من نمی خواهم نیمار یک بازی خوب، یک فصل خوب یا یک جام جهانی خوب داشته باشد، من می خواهم او یک دوران ورزشی خوب را تجربه کند."

تاتا مارتینو: "مسی؟ مدت زیادی است که همان مسی بارسلونا را در تیم ملی آرژانتین هم می بینیم، بازی او در بارسا و آرژانتین تعیین کننده است. ما بسیار با مسی صحبت می کنیم، وو در هر تمرین و هر گفتگو ما را شگفت زده می کند. پیش تر من او را در تلویزیون تحسین می کردم و اکنون در زمین او را تحسین می کنم."

 

بارسلونا فردا (شنبه) شب ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه خانگی خود به مصاف سویا خواهد رفت. این بازی را می توانید به صورت زنده و مستقیم از شبکه 3 سیما مشاهده کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,530
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,530
  • بازدید ماه : 5,140
  • بازدید سال : 42,215
  • بازدید کلی : 602,217