loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 68 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

این مربی آرژانتینی به تازگی جای تیتو ویلانووا را روی نیمکت بارسا گرفت و آدریانو مطمئن است که مارتینو به سبک ویژه بازی بارسا وفادار خواهد بود.

آدریانو: مارتینو قصد ندارد فلسفه بارسا را تغییر بدهد

آدریانو، مدافع برزیلی بارسا، اعلام کرد که جراردو مارتینو، سرمربی جدید آبی و اناری ها، قصد تغییر فلسفه این باشگاه را ندارد.

این مربی آرژانتینی به تازگی جای تیتو ویلانووا را روی نیمکت بارسا گرفت و آدریانو مطمئن است که مارتینو به سبک ویژه بازی بارسا وفادار خواهد بود.

او به خبرنگاران گفت:" تاتا به اینجا نیامده تا چیزی را تغییر بدهد.

او تنها می خواهد ما را به یاد کارهایی که انجام دادیم، بیندازد تا آن را بار دیگر تکرار کنیم زیرا فلسفه بارسا تغییر نمی کند."

آدریانو همچنین تاکید کرد که در هر پستی که سرمربی تیم بخواهد، بازی خواهد کرد و مشتاق است تا به تیمش کمک کند.

"  من می توانم در چندین پست بازی کنم. اگر نیاز باشد، به عنوان مدافع میانی بازی می کنم زیرا در تمرینات در این پست بازی کرده ام.

تاتا به من اطمینان دارد؛ مسئله ای که خیلی مهم است. اگر قرار باشد در دفاع راست، دفاع چپ یا به عنوان هافبک بازی کنم، دوست دارم بازی خوبی به نمایش بگذارم."

آدریانو در دو دیداری که این فصل برای بارسا انجام داد، یک گل به ثمر رساند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 356
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 356
  • بازدید ماه : 3,966
  • بازدید سال : 41,041
  • بازدید کلی : 601,043