loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 67 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

بویان کرکیچ مهاجم آژاکس آمستردام نسبت به این واقعیت که در این فصل لیگ قهرمانان باید به مصاف بارسلونا و میلان دو تیم سابقش برود، بی تفاوت است.


این مهاجم 23 ساله به Mundo Deportivo گفت: "رویارویی با بارسلونا و میلان من را خوشحال نمی سازد. من مشغول تماشای مراسم قرعه کسی بودم و اصلا تصور نمی کردم در پایان با این دو تیم هم گروه خواهیم شد. اما من آن را به فال نیگ گرفته ام. باید بگویم آن ها حریفان سخت اما در عین حال جذاب ما هستند و من برای شروع این مسابقات بسیار هیجان دارم."

بویان که به صورت قرضی دو فصل پی در پی در سری آ و در دو تیم رم و میلان بازی کرد، این فصل را به صورت قرضی در آژاکس به میدان می رود.

وی ادامه داد: "من حسرت حضور در ایتالیا را نمی خورم. برعکس، من هر تصمیمی که می گیرم، اعتقادم بر این است که آن تصمیم برایم بهتر است. و یک باره تصمیم گرفتم که همه چیزم را بدهم و تا آنجا که ممکن است یاد بگیرم. تمرین فوتبال در ایتالیا برای من بهترین نبود، اما من از حضور در دو باشگاه بزرگ لذت بردم. من به عنوان یک بازیکن بالغ و به عنوان یک فرد، از لحاظ تاکتیکی پیشرفت کردم. من از دو سال حضورم در میلان و رم بسیار خوشحالم."

 

گفتنی است بویان در دو فصل حضورش در سری آ در 52 بازی موفق به زدن 10 گل شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 950
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 950
  • بازدید ماه : 4,560
  • بازدید سال : 41,635
  • بازدید کلی : 601,637