loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 98 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

یازده بازیکنی که بیش از همه احتمال درخشیدنشان در لیگ قهرمانان می‌رود را معرفی می‌کند.

بارسا نیوز

لیگ قهرمانان دوباره فرارسیده. این بار هم پر از ستاره‌ها. بهترین بازیکنان دنیا می‌خواهند قهرمان بزرگ‌ترین رقابت باشگاهی شوند. 
سایت گل ستارگانی را که در این فصل خواهند درخشید معرفی می‌کند.

تیبو کورتوا – اتلتیکو مادرید

اتلتیکو مادرید در گروه آسانی افتاده و تردید چندانی در صعود آنها وجود ندارد. داوید ویا بازیکن کلیدی آنها در حمله است. اما این دروازه‌بان جوان بلژیکی قرار است باز هم نظر همه را جلب کند. این بازیکن 21ساله هرگز در این سطح بازی نکرده اما در کلاس بالای او تردیدی نیست و او آماده پیشرفت بزرگ خود است. مردان دیه‌گو سیمئونه می‌خواهند نشان دهند پایتخت اسپانیا تنها یک تیم بزرگ ندارد.

 

استفان لیشت‌اشتاینر – یوونتوس

مدافع راست سوییسی سال‌ها قدرش شناخته نمی‌شد. او اما در این فصل می‌تواند با یوونتوس به مراحل پایانی لیگ قهرمانان برسد. او حضوری قابل اعتماد در دفاع دارد و می‌تواند در پست‌های مختلف هم بازی کند. او استعدادهای گوناگونی دارد و با نمایش‌های مستمری که دارد یکی از بهترین بازیکنان دنیا در پستش است.

 

دانته – بایرن مونیخ

محور دفاعی قهرمان فصل پیش. این بازیکن 29ساله زیر نظر یوپ هاینکس به بلوغ رسید و اکنون یکی از بهترین بازیکنان دنیا در پستش است. باواریایی‌ها قرار است باز هم بدرخشند. این بار زیر نظر پپ گواردیولا. این دانته است که نقشی کلیدی در دفاع این تیم دارد.

 

تیاگو سیلوا – پاری سن-ژرمن

بسیاری او را بهترین مدافع دنیا می‌دانند. این ملی‌پوش برزیلی نقشی کلیدی در راه رساندن پی‌اس‌جی به مرحله‌ای بهتر از یک‌چهارم نهایی دارد – جایی که فصل پیش به آن رسیدند. گروه آنها سرراست است و مدافع میانی سابق میلان روزهای سختی در مرحله گروهی نخواهد داشت. اما او در مراحل حذفی باید بدرخشد. او فصل پیش با پاری سن-ژرمن نمایشی فوق‌العاده مقابل بارسلونا داشت و تیمش در نهایت با گل‌های زده کمتر در خانه حریف حذف شد.

 

اشلی کول – چلسی

این بازیکن انگلیسی همچنان مدافع چپ فوق‌العاده‌ای است و قاعدتا زیر نظر ژوزه مورینیو بیشتر خواهد درخشید. کول در پشتیبانی حملات عالی است ولی این کار را سنجیده انجام می‌دهد و وظایف دفاعی‌اش را فراموش نمی‌کند. کول حتی در 32سالگی الگویی برای مدافعان کناری مدرن و تهاجمی است.

 

ایلکای گون‌دوغان – بروسیا دورتموند

بروسیا دورتموند با یورگن کلوپ گروه آسانی ندارد. اما این هافبک دفاعی کمک خواهد کرد آنها با آرسنال، ناپولی و مارسی مقابله کنند و پس از کریسمس هم در این رقابت‌ها باشند. این هافبک بسیار پرانرژی نماد روش بازی دورتموند است. تیمی که فصل گذشته با رسیدن به فینال بسیاری را طرفدار خود کرد. باشگاه شاید نتواند آن فرم را تکرار کند اما این بازیکن 22ساله همچنان بسیار عالی خواهد بود.

 

پال پوگبا – یوونتوس

شاید او بهترین هافبک جوان حال حاضر دنیا باشد. پوگبا با یوونتوس درخشیدن را آغاز کرده است. یووه‌ای‌ها ارزش بسیاری برای این بازیکن 20ساله قائلند و او هم از نظر اعتماد به نفس چیزی کم و کسر ندارد و جایش را در یکی از بهترین تیم‌های دنیا تثبیت کرده است. او با یوونتوس فصلی عالی خواهد داشت. این بازیکن سابق منچستریونایتد به این باشگاه یادآوری خواهد کرد که در ارزیابی او اشتباه می‌کرده‌اند.

 

فرانک ریبری – بایرن مونیخ

قهرمان باواریاست چون نمایش‌های عالی‌اش با بایرن ادامه دارد. او در کنار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نامزد توپ طلا شد و این نشان می‌دهد چه فصل فوق‌العاده‌ای را گذرانده است. او بهترین بازیکن فصل پیش شناخته شد و این فصل هم عالی خواهد بود.

 

اسکار‌ - چلسی

ژوزه مورینیو چندین هافبک‌ تهاجمی جوان عالی در اختیار دارد. امثال ادن آزار و آندره شورله بسیار خوب بوده‌اند اما اسکار بود که فصل گذشته بلوغ بسیاری از خود نشان داد و قرار است این فصل هم عالی باشد. روحیه کاری بالای او باعث شده از خوان ماتا پیشی بگیرد و در ترکیب ثابت تیم ژوزه مورینیو باشد. توانایی‌های فنی او از او سلاح تهاجمی مهمی برای چلسی ساخته است.

 

کریستیانو رونالدو – رئال مادرید

درست است که گرث بیل از او پیشی گرفت و گران‌ترین بازیکن دنیا شد. اما رونالدو با قرارداد جدیدش نشان داد او هنوز حرف اول را در رئال مادرید می‌زند. توانایی‌های تمام‌عیار رونالدو باعث می‌شود او یکی از ستارگان بی چون و چرای این فصل لیگ قهرماان باشد. مردان کارلو آنچلوتی به دنبال لادسیما هستند.

 

لیونل مسی – بارسلونا

 

بارسای تاتا مارتینو هنوز به روانی فصل‌های گذشته نیست. اما این بازیکن آرژانتینی همچنان بهترین بازیکن سیاره است. این بازیکن 26ساله در پنج سال گذشته در سطح باشگاهی به طور میانگین بیش از یک گل در هر مسابقه زده است و بعید است این فصل مانعی جلویش را بگیرد. او و نیمار در لیگ قهرمانان بارسا را به پیش خواهند برد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,944
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,944
  • بازدید ماه : 6,554
  • بازدید سال : 43,629
  • بازدید کلی : 603,631