loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 63 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

دروازه بان والنسیا دیگو آلوز نشان داده است که او علاقه مند به انتقال به بارساست.

Diego Alves eyes Barcelona move 

دروازه بان والنسیا اعتراف کرده است که علاقه به جاینشینی ویکتور والدس در بارسا دارد.ویکتور والدز تصمیم به ترک نیوکمپ در پایان قراردادش با بارسا دارد و این به این معنی است که بارسا به دنبال جایگزینی برای اوست.

این دروازه بان برزیلی اعتراف می کند که خوشحال است که با این باشگاه در ارتباط است ولی می گوید هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

"چه کسی نمی خواهد در بارسا بازی کند؟"آلوز گفت"با این حال فقط من خواهان انتقال به بارسا نیستم.همیشه گمانه زنی هایی درباره ی من وجود دارد اما هیچ کدام رسمی نیستند"

"من برای والنسیا بازی می کنم،جایی که در آن تا 2015 قرارداد دارم.با این حال متاسفم که ویکتور والدز بارسلونا ترک می کند. او دروازه بان بسیار خوبی است"

والدس ثابت کرد که در پیروزی 4-0 برابر رایووایکانو در رایو نقش بسیار بزرگی دارد. او در این بازی بسیار خوب درخشید و یک پنالتی را مهار کرد.و این تلاش ها موجب شد که مورد تشویق سرمربی بارسا،خراردو مارتینو، قرار گیرد. 

"او استثنایی است و بین 3 دروازه بان برتر اسپانیاست، من از بازی او لذت می برم"مارتینو گفت.

این دروازه بان اسپانیایی که در بازی شنبه با رایو وایکانو کاملا آماده بود،بیان کرد"من همیشه یک دروازه بان حرفه ای هستم و با این باشگاه هیچ مشکلی ندارم اما نظرم درباره ی حرفی که زدم تغییری نمی کند.من در این فصل در بارسا بسیار خوشحالم و پس از آن این باشگاه رو ترک می کنم"

این دروازه بان 31 ساله محصول آکادمی جوانان بارسلوناست که از سال 2002 و از زمان رفتن او به تیم اول بارسا  تا الان بیش از 350 بازی برای کاتالانها کرده است.
او با بارسا شش قهرمانی لالیگا و 3 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,941
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,941
  • بازدید ماه : 5,551
  • بازدید سال : 42,626
  • بازدید کلی : 602,628