loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 93 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

تاتا از تعویض مسی و بازی خوب نیمار می گوید.


به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، در دیدار دیشب دو تیم بارسلون و رئال سوسیداد که با نتیجه 4 بر 1 به نفع کاتالان ها به پایان رسید جراردو مارتینو ستاره تیمش لئو مسی را تعویض کرد.

ستاره آرژانتینی به نظر می رسید از تعویضش کمی ناراحت است اما جراردو مارتینو اذعان می کند که این جا به جایی ها به صلاح تیم است و باید منافع باشگاه را در نظر گرفت.

مارتینو می گوید: " این وظیفه من است که از مسی مراقبلت کنم، ما او را تا پایان فصل و هم چنین حال حاضر نیاز داریم."
" طرز فکر من در هر دیدار تغییر خواهد کرد، شاید این بازی ها برای همه روشن سازد که من می خواهم چه کار کنم."
" ما در نیمه اول فوق العاده بودیم، اما حیف شد که نتوانستیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم."

مربی آرژانتینی بارسلون به ستایش ستاره جوان و برزیلی خود پرداخت و هم چنین در مورد الکسیس صحبت کرد:

او افزود: " نیمار یک بازیکن استثنایی است، او در کار تیمی و گروهی خیلی شرکت می کند و این ما را شگفت زده کرده است."
" الکسیس در بازی برای ما سخت تلاش می کند، هم در حمله هم در دفاع، البته موردهایی هست که در فاز هجومی باید آن ها را بهبود بخشد."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,979
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,979
  • بازدید ماه : 7,589
  • بازدید سال : 44,664
  • بازدید کلی : 604,666