loading...
هواداران بارسا ومسی
morteza بازدید : 358 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

کارلو آنچلوتی سر مربی تیم رئال مادرید، بعد از گلزنی کریستیانو رونالدو در لحظات پایانی که 3 امتیاز را به حساب لوس بلانکوس منتقل کرد در کنفرانس خبری چهارشنبه شب شرکت کرد.

 

تصمیمات جنجالی: "صحبت کردن در مورد تصمیمات داوری سخت است. من دوست ندارم در این مورد صحبت کنم چرا که موقعیت نیمکت برای دیدن صحنه خوب نبود. در مورد پنالتی، من از په په سؤال کردم و او به من گفت که کاملاً پنالتی بوده است."

مزه پرانی جرارد پیکه در توئیتر: "او باید بیشتر از حرف زدن به بازی خود فکر کند! او داخل زمین بهتر از خارج آن است!"

رئال مادرید: "اگر ما مثل بازی امشب عمل کنیم، روز شنبه موفق به پیروزی در دربی نخواهیم شد. همه این را می دانند. نیاز داریم که با قدرت و شدت بیشتری بازی کنیم."

الچه: "آنها عملکرد خوبی داشتند و در خط دفاعی فوق العاده سازماندهی شده بودند. ما در مقابل تیم های زیادی قرار خواهیم گرفت که با ارائه بازی بسته، مقابل ما دفاع خواهند کرد. ما باید دنبال راه حل های متفاوتی باشیم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,114
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,114
  • بازدید ماه : 5,724
  • بازدید سال : 42,799
  • بازدید کلی : 602,801