loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 100 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

این ملی پوش اسپانیایی که قراردادش با بارسا در تابستان 2015 به اتمام می رسد، هنوز برای تمدید قرارداد با باشگاه بارسلونا به توافق نرسیده

مارتینو: اینیستا نماد بارساست/ نباید داوران را به خاطر یک اشتباه جلوی شیر انداخت

جراردو مارتینو، سرمربی باشگاه بارسلونا، با ابراز اطمینان از تمدید قرارداد آندرس اینیستا با این باشگاه، این هافبک باتجربه را نماد باشگاه کاتالانی دانست.این ملی پوش اسپانیایی که قراردادش با بارسا در تابستان 2015 به اتمام می رسد، هنوز برای تمدید قرارداد با باشگاه بارسلونا به توافق نرسیده؛ هرچند او به تازگی اعلام کرد که مشکلی در مذاکرات تمدید قراردادش وجود ندارد.

 

مارتینو به خبرنگاران گفت:" در هر باشگاهی بازیکنانی هستند که نماد باشگاه محسوب می شوند. من اینیستا را نماد بارسا می دانم. فکر می کنم این کاملا منطقی است که او باید قراردادش را تمدید کند. من او را یکی از ستون های باشگاه می دانم و می خواهم او بماند."

لیونل مسی بعد از تعویض در دیدار با سوسیه داد، ناراحتی اش را تا اندازه ای نشان داد اما مارتینو اعلام کرد که مدیریتش برای حفظ آمادگی بازیکنان، نتیجه داده است.

" شرایط مسی خوب به نظر می رسد. من نمی توانم او را در این مقطع با فصول قبل مقایسه کنم. اما او مطمئنا شرایط خیلی خوبی دارد. او از دیداری به دیدار دیگر به خوبی ریکاوری می کند. مقابل رایو او گلی نزد اما یکی از بهترین بازی های او بود. البته هیچ بازیکنی دوست ندارد تعویض شود. من از آنها در مورد سیستم چرخشی سوال نمی کنم زیرا می دانم پاسخ شان چیست. مهمترین مسئله این است که آنها برای مقطع پایانی فصل آماده باشند."

مارتینو معتقد است با توجه به حضور نیمار در رقابت های کنفدراسیون ها، اعمال سیستم چرخشی در مورد او هم، به نفعش خواهد بود.

" شرایط نیمار مانند مسی است. همان طور که قبلا گفته بودم، نیمار شانس بازی پیدا خواهد کرد. با توجه به بازی های ملی ماه قبل، او بیش از سایرین بازیکنان تیم بازی کرده است؛ البته به جز والدس. اکنون او بار دیگر به تیم برزیل دعوت شده و در بازی های دوستانه قبلی هم 90 دقیقه بازی کرده است.

من می خواهم مراقب او باشم و از او محافظت کنم. مهمترین مسئله این است که بازیکنان در پایان فصل در بهترین شرایط باشند. ما هر سه روز بازی داریم و این خیلی زیاد است."

مارتینو ترجیح داد در مورد اتفاقات داوری دیدار ال چه- رئال صحبت نکند و تنها از بازیکنانش خواست تا روی دیدارهای پیش رو تمرکز کنند.

"  صحبت کردن در مورد داوری دشوار است. گاهی اوقات، نمی خواهید در پایان بازی صحبت کنید، زیرا احساس می کنید زمان مناسبی نیست. نباید داوران را به خاطر یک اشتباه جلوی شیر انداخت.

من بازی را ندیدم. اما دربی مادرید دیدار خوبی خواهد بود. مطمئنا دیدار هفته است. البته ما به پیروزی در دیدار خودمان فکر می کنیم. مهمترین مسئله پیروزی مقابل آلمریاست."

گفته می شود کارلس پویول در آستانه بازگشت به میادین است و این می تواند روی جایگاه مارک بارترا در تیم بارسا هم تاثیر بگذارد.

مارتینو در این مورد گفت:" بارترا؟ من نمی خواهم ترکیب اصلی ام را اعلام کنم. بهترین مسئله در مورد مارک، شخصیت اوستو او بازیکنی جوانی است اما در بازی ها خیلی راحت کار می کند.

پویول؟ او با بازیکنان جوان تمرین می کند و همه چیز خوب پیش می رود. او 7 ماه از میادین دور بوده اما در آستانه بازگشت است.

وقتی بازیکنی مصدوم می شود، نباید برای بازگشت عجله کرد. مهمترین مسئله برای او این است که کاملا بهبود پیدا کند."
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 502
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 502
  • بازدید ماه : 4,112
  • بازدید سال : 41,187
  • بازدید کلی : 601,189