loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 56 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

سانچز می گوید قبل از چهارشنبه از جودو چیزی نمی دانسته اما پس از آن شب چیزهای زیادی در مورد این رشته ورزشی یاد گرفته است!



به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، سانچز مدافع الچه هنوز باورش نمی شود که داور خطای او را بر روی پپه اعلام کرده است.

دیدار هفته گذشته رئال مادرید و الچه در حالی که با نتیجه 1 بر 1 مساوی رو به پایان بود داور مسابقه مونیز فرناندز پنالتی مشکوکی به سود رئال گرفت و آن ها توانستند با گل کردن آن ضربه 2 بر 1 پیروز شوند.

کریس رونالدو آن پنالتی را گل کرد اما هم چنان یاران الچه باورشان نمی شود که آن ضربه پنالتی گرفته شده است.

سانچز مدافع 27 سال الچه می گوید: " به هیچ وجه آن پنالتی درست نبود، پپه من را گرفت کشید و سپس من بر روی او افتادم."
" من در مورد رشته ورزشی جودو تا قبل از چهارشنبه شب چیزی نمی دانستم، اما حالا کمی بیشتر در مورد جودو یاد گرفتم؛ پپه بازوی من را گرفت و به پایین کشید، من هرگز انتظار نداشتم که او این کار را انجام دهد!"

سانچز نمی خواهد قبول کند که فرناندز به عمد سوت زده اما می گوید برخی اوقات داورها به نفع دو تیم بزرگ اسپانیا سوت می زنند.

 

او می افزاید: " بسیاری از موارد در ذهن من قرار دارد اما من دوست ندارم بیشتر از این در مورد این داور صحبت کنم؛ اما گاهی اوقات شما احساس ناتوانی می کنید."

برچسب ها بارسا ، مسی ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,527
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,527
  • بازدید ماه : 6,137
  • بازدید سال : 43,212
  • بازدید کلی : 603,214