loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 66 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

گواردیولا تلاش می کند که با مالکیت بیشتر توپ و میدان، سبک جدیدی به بازی بایرن بدهد فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی تیم ملی روسیه که سابقه هدایت رئال مادرید را در دست دارد، دیشب در گفتگویی در برنامه «ال پریمر توکه» شبکه اوندا سرو شرکت کرد و به بررسی شرایط کنونی تیم های اروپایی از جمله رئال مادرید و اوضاع ایکر کاسیاس در رختکن تیم مادریدی پرداخته.


    کاپلو (2): بارسا برای بردن سلتیک کارسختی نخواهد داشت؛ چابی بهترین بازیکن میانی این دهه است؛شکست دادن تیم ونگر سخت است

متن این گفتگو را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم.این بخش دوم و پایانی این گفتگو است:*بارسلونا و مسی: مسی مهره ای کلیدی و اساسی برای بارسلوناست و بارسا هم تیم بزرگی است که در حال تغییر سبک بازی اش است. 

من خیلی دوست دارم که بازی این بارسا را در خارج از خانه ببینم. سلتیک تیم بزرگی نیست و بعید می دانم که غلبه برسلتیک برای بارسا مشکل باشد
*نیمار: فکر می کنم که او بتواند هدایت و لیدری بارسا را در دست بگیرد. من بازیهای او برای تیم ملی برزیل را دیده ام. نیمار سطح فوتبالی بالایی دارد. من ازاو توقع زیادی دارم. من از بازیکنان خوب خوشم می آید. از تماشای بازیهای نیمار درتلویزیون لذت می برم.او بازیکن خیلی خوبی است
*چابی: او بهترین بازیکن میانی این دهه است و کیفیت فوتبالی او خیره کننده است
*اتلتیکومادرید: اتلتیکو تیم بزرگی است. من دربی شهر مادرید را تماشا کردم؛ آنها خیلی خوب کار کردند و همه بازیکنان این تیم کاملا متمرکز بودند و به صورت متحد رو به جلوحرکت کرده و می جنگیدند. آنها هم بازیکنان باکیفیتی دارند ودرغیراین صورت نمی توانستند به هیچ موفقیتی برسند.
*احتمال دعوت از دیگو کستا به تیم ملی اسپانیا: او بازیکن واقعا خوبی است و کیفیت بالایی دارد. به خوبی به حفظ توپ می پردازد و پاس های خوبی هم می دهد.او همه چیز را خوب بلد است. دعوت کردن یا نکردن او به تیم ملی اسپانیا به دل بوسکه بستگی دارد. من هم اگر شرایطش را داشتم، دوست داشتم که کستا را در تیم ملی روسیه ببینم
*رئال سوسیداد: حضور دررقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به تجربه نیاز دارد. سطح این رقابتها خیلی بالاست. بایرلورکوزن تیمی مثل بایرن مونیخ یا وبورسیا دورتموند ندارد و رئال سوسیداد هم شرایط مشابهی دارد. شاید آلمان ها بتوانند به نتایج خوبی برسند و رئال سوسیداد هم با کیفیتی که دارد شاید بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد
*آرسنال – ناپولی: باید ببینیم که تجربه سرمربی ناپولی که تجربه ای مهم است به کار او خواهد آمد یا نه ولی فکر می کنم که شکست دادن تیم ونگر کار خیلی سختی است. رافا بنیتس می تواند کارهایی انجام دهد؛چون او خیلی خوب همه چیز را می شناسد؛ این بازی بازی هیجان انگیزی خواهد بودچون دو تیم سطح برابری دارند.
*یووه- گالاتاسرای: من بازی گالاتاسرای مقابل رئال مادرید را تماشا کردم. آنها درنیمه اول خیلی خوب بودند ولی نحوه دفاع کردن آنها درنیمه دوم خنده دار بود؛ هرزمان که آنها درمیانه میدان توپ را از دست می دادند، رئال مادرید یک فرصت گلزنی خلق می کرد
*بایرن مونیخ –منچسترسیتی: گواردیولا تلاش می کند که با مالکیت بیشتر توپ و میدان، سبک جدیدی به بازی بایرن بدهد. سیتی هم به دنبال دراختیار گرفتن مالکیت توپ است ولی آنها بازی مستقیم تری به سمت دروازه حریف خواهن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,927
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,927
  • بازدید ماه : 6,537
  • بازدید سال : 43,612
  • بازدید کلی : 603,614