loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 93 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

ستاره 29 ساله اسپانیایی آب سردی برپیکر کسانی که آینده او را در خارج از نوکمپ می دیدند ریخته 

اینیستا

آندرس اینیستاستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که تمایل زیادی دارد تا فوتبالش را در بارسلونا به پایان ببرد. این در حالی است که این روزها شنیده می شد که او قصد تمدید قراردادش با بارسلونا را ندارد و شاید به فکر جدایی از این تیم افتاده باشد.این گمانه زنی ها روز به روز افزایش می یافت .اما حالا اینیستای 29 ساله اعلام کرده که قصد ترک نوکمپ را ندارد.

قرارداد کنونی اینیستا با بارسلونا در سال 2015 به پایان می رسد و او در صحبت هایی گفته:« اینکه بتوانم تا پایان عمر فوتبالی ام با پیراهن بارسلونا به میدان رفته و از رنگ های این پیراهن دفاع کنم، رویای بزرگی است. من و سران باشگاه یک خواسته مشترک داریم و آن هم نهایی شدن این قرارداد است.»

اینیستا ادامه داد:« من از زمانی که 12 ساله بودم، دربارسلونا بودم و رویایم این است که فوتبالم را درهمین جا به پایان ببرم. حس می کنم که بهترین سالهای فوتبالی ام پیش روست و می خواهم این سالها را اینجا در بارسلونا سپری کنم. هدف من بازنشستگی در بارسلوناست.»

 

بر اساس گزارش سایت گل، این ستاره اسپانیایی در هنگام تعویض شدنش در بازی سه شنبه شب مقابل سلتیک در سلتیک پارک که با برد 0-1 بارسا همراه بود، مورد تشویق هواداران سلتیک قرار گرفت و از این بابت به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است:« وقتی تعویض شدم، هواداران سلتیک مرا تشویق کردند و این واقعا تکان دهنده بود.»

برچسب ها اینیستا ، ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,647
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,647
  • بازدید ماه : 7,257
  • بازدید سال : 44,332
  • بازدید کلی : 604,334