loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 67 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

مدافع فرانسوی سابق بارسلونا حالا درنظر دارد تا دروازه بان باشگاه کاتالان را به فرانسه بکشاند

آبیدال: به والدس توصیه می کنم که به موناکو بیاید؛اوایل بیماری ام را پنهان می کردم تا بازی کنم

 

 اریک آبیدال مدافع سابق باشگاه بارسلونا از موناکو میهمان برنامه «بازی ساعت 12»شبکه کوپه بود و در این گفتگو درمورد جدایی اش از بارسلونا و بیماری اش صحبت کرد.

آبیدال در صحبت هایی گفت:« من اصلا از کسی ناراحت و ناامید نشدم؛ چون قراردادم با بارسلونا تمام شده بود. من تصمیم سران باشگاه را درک کردم و به آن احترام می گذارم. سران باشگاه بارسلونا حرفی حرفه ای را به من زدندد. بعد از بیماری ای، مثل بیماری من، تصمیم گیری خیلی سخت است. من فکر می کنم که این جدایی بهترین تصمیم برای آنها بود.»

او ادامه داد:« البته هیچ ریسک پزشکی ای انجام ندادم .الان نتایج تست های پزشکی ام بهترین نتایج ممکن است و کاملا یک انسان عادی و نرمال هستم.»

آبیدال در مورد بازگشتش به فوتبال حرفه ای گفت:« می خواستم برای بازگشت به زمین چمن بجنگم. اگر می شد که چه بهتر و درغیر این صورت، وقتم راصرف بهبود سلامتم می نمودم. اصلا توقعش را نداشتم که به اینجا برسم ولی خیلی جنگیدم تابتوانم بازگردم. الان راضی و خوشحالم. برای تیمم بازی می کنم و از زندگی درکنار خانواده ام لذت می برم.»

اریک در ادامه به این نکته اشاره کرد که قبل از آنکه بیماری اش رسانه ای شود، چندین بازی برگزار کرده بود و گفت:« شانس من این بود که دردی نداشتم و زمانی که از بیماری ام مطلع شده بودم، تا وقتی که پزشکان به من اجازه دادند،بازی می کردم. دوست داشتم که این مسئله را پنهان کنم. بالاخره زمانی رسید که مجبور شدم که حرف بزنم؛ چون دوست نداشتم هم تیمی ها و مدیران باشگاه را فریب بدهم. به سرمربی تیم گفتم و لحظات خیلی سختی هم بود ولی خوشبختانه الان همه چیر خوب است.»

آبیدال در پاسخ به این سوال که آیا بارسا به خرید یک مدافع نیاز دارد یا نه گفت:« پویول و بارترا باید در بارسا بمانند.پویول باید یکی از اعضای اصلی و همیشگی باشگاه شود. بارترا هم خانه را می شناسد و عملکرد خوبی دارد.چرا باید به دنبال مدافع جدیدی بود.»

 

و در مورد آینده مبهم والدس گفت:« اگر تیم ما به لیگ قهرمانان اروپا برسد، به والدس پیشنهاد می کنم که به موناکو بپیوندد. این گزینه خوبی برای والدس خواهد بود.دراینجا کسی درمورد جدایی احتمالی فالکائو حرف نمی زند.او گلهای زیادی می زند ودر جمع ما احساس خوشبختی می کند.» بخش پایانی صحبتهای آبیدال آنالیز رقابتهای این فصل لالیگا بود: « رئال مادرید واتلتیکو رقبای بارسا در لالیگا هستند و هنوز زمان زیادی تا پایان فصل مانده.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,288
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,288
  • بازدید ماه : 5,898
  • بازدید سال : 42,973
  • بازدید کلی : 602,975