loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 81 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

مورینیو معتقد است که همه چیز به خوبی پیش میرود و می تواند به قول خود یعنی انجام بازی زیبا، عمل کند

در دور اول مربیگری مورینیو در چلسی همگان معتقد بودند که چلسی به هر قیمتی شده می خواهد پیروز باشد. در خط دفاعی مهره کلیدی وی جان تری و در خط میانی از حضور کلود ماکلله سود می برد.

وی به دیلی میل چنین گفت:

"من می خواهم هواداران چلسی را شاد کنم؛ با پیروزی، با سبک بازی زیبا، با ارائه شخصیت فردی و تیمی. این مهم است که هواداران بدانند در بازی یا می بریم، یا می بازیم و یا مساوی می کنیم؛ اما مهم این است که تمام تلاش خود را می کنیم

من در رکورد های خود می دانم که گاهی تصمیمات عجیبی جهت موفقیت تیم گرفته ام. اگر من ریسک پذیر باشم و تصمیمات با ریسک بالا بگیرم، احتمال اینکه نتیجه عکس عاید تیم شود نیز زیاد است. اینجا من چند بار با 3 مدافع بازی کرده ام؟ بازی برابر وستهم در سال 2006 را به یاد بیاورید. ما 1-0 عقب بودیم و در حالیکه اوایل بازی مانیش کارت قرمر گرفت،. من همچنان ریسک پذیرم چرا که می خواهم مانند همان بازی با 10 نفر بازی را 4 - 1 ببریم

البته که همچنان بازیکنان با تجربه ای در تیم هستند که می دانند باید چه کار بکنند؛ بازیکنان جوان و جدید هم به تیم اضافه شده اند اما من مطمئنم آنها به زودی با فلسفه چلسی خو می گیرند. چند سال دیگر این بازیکنان با تجربه بازنشست می شوند و بازیکنان جوان امروزی تبدیل به بازیکنان مسن فردا می شوند. این چنین است که با وجود تغییر از نسلی به نسل دیگر، فلسفه چلسی باقی می ماند."

برچسب ها مورینیو ، چلسی ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 4,473
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,473
  • بازدید ماه : 8,083
  • بازدید سال : 45,158
  • بازدید کلی : 605,160