loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 86 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

به گزارش وبسایت فوتبال اسپانیا، مارک بارترا پس از تمرینات پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران درباره شرایط خود در بارسا و موضوع تمدید قراردادش صحبت کرد.

بارترا در گفتگو با خبرنگاران گفت: "از اتفاقات پیش آمده خوشحال هستم اما نکته مهم رسیدن تیم به این فرم بازی خوب است. از ابتدای فصل تا کنون چیز زیادی برای من عوض نشده هر چند به خاطر چند بازی گذشته اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده ام. وقتی در ترکیب تیم حضور نداری خیلی سخت است که فرم خوب خود را حفظ کنی."

بارترا هم تیمی های خود را بهترین خواند و گفت از آن ها چیزهای زیادی خواهد آموخت: "من اکنون 12 سال است که برای بارسلونا بازی می کنم ولی هنوز موفق نشدم افتخاری به دست بیاورم. اکنون بسیار خوشحالم که دیگران به من ایمان پیدا کرده اند، احساس می کنم هواداران هر روز بیشتر از روز گذشته من را دوست دارند. اینجا حرفه ای بودن را از بهترین بازیکنان جهان یاد می گیرم."

وی افزود: "درباره در ابتدای پیش فصل من نگران این بودم که باشگاه یک مدافع میانی به خدمت بگیرد و شانس من برای بازی کردن کم شود. هنگامی که تاتا آمد گفت که قصد ندارم مدافع جدید به تیم اضافه کند، این صحبت های او به من اعتماد به نفس زیادی داد."

بارترا در مورد شروع خوب بارسا نیز صحبت کرد: "این صحیح است که ما شروع بسیار خوبی داشتیم و کمتر تیمی قادر است با ما رقابت کند. ما به فکر اختلاف امتیازمان با رقبا نیستیم و تنها همه تلاشمان را در زمین انجام می دهیم که در هر مسابقه 3 امتیاز را بدست بیاوریم."

پس از درخشش بارترا در چند بازی گذشته باشگاه بارسلونا روند مذاکرات با مدیر برنامه های وی را سرعت بخشیده است، بارترا در این باره گفت: "درباره تمدید قرارداد نگران نیستم و این مسئله ای بین مدیر برنامه های من و باشگاه است، من روی تمرینات خود تمرکز کرده ام. صحبت ها ادامه دارد و من دوست ندارم درباره این صحبت کنم که چه اتفاقی ممکن است رخ دهد. من تنها به این فکر می کنم که بهترین بازی خود را انجام دهم. هرگز به ترک بارسا فکر نکردم، در شرایط سختی بودم اما آن شرایط من را قوی تر کرد."

 

مارک بارترا در پایان از بازی مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان گفت: "جو فوق العاده ای در ورزشگاه حاکم بود! بسیار افتخار می کنم که توانسته ام خوب عمل کنم، حمایت هم تیمی هایم بازی کردن را برای من آسان تر کرده بود. من احساس راحتی میکنم و این مهم ترین عامل برای خوب بازی کردن است."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,464
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,464
  • بازدید ماه : 5,074
  • بازدید سال : 42,149
  • بازدید کلی : 602,151