loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 76 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

ستاره برزیلی حالا در سئول است تا در دیدار دوستانه برزیل مقابل کره جنوبی حضور یابد. او در صحبت هایی اعلام کرده که برایش اهمیتی ندارد که نامش در لیست نامزدهای دریافت توپ باشد یا نه

نیمار و دنی آلوز

نیمار ستاره برزیلی و 21 ساله باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که به تعریف وتمجید های اخیر که بعد از بازیهای خوبش با پیراهن بارسلونا افزایش یافته اهمیت خاصی نمی دهد. بعد از مصدومیت لیونل مسی، نیمار به خوبی جای او را در ترکیب تیم کاتالان پر کرد و همین باعث شد تا از او تعریف و تمجیدهای زیادی بشود.

این ستاره برزیلی روز دوشنبه وارد سئول شد تا در دیدار دوستانه تیم ملی کشورش مقابل کره جنوبی به همراهی سلسائو بپردازد. نیمار در گفتگو با رسانه های خبری درکمال آرامش گفت:« هیچ چیزی عوض نشده. من همان نیمار قبلی هستم. همان فوتبال را بازی می کنم و تا حالا که همه چیز خوب پیش رفته است.»

روزنامه نگارانی که برای  استقبال از نیمار به فرودگاه کره جنوبی رفته بودند، از او پرسیدند که چند ماه اول حضورش در بارسلونا چطور بوده و نیمار گفت:« زمانی که چنین تصمیمی را می  گرفتیم ،نمی دانستیم که اوضاع خوب پیش خواهد رفت یا نه. همه چیز به خود تو بستگی دارد. جدا از اینکه در برزیل می ماندم یا به اروپا می آمدم، می خواستم رشد کنم.»

نیمار در ادامه به این نکته اشاره کرد که برایش مهم نیست که نامش در لیست سه نامزد نهایی کسب توپ طلا باشد یا نه:« حضور در جمع 3 فینالیست نهایی توپ طلا مرا نگران نمی کند. آنچه من می خواهم این است که فوتبال همیشگی ام را بازی کنم و به هم تیمی هایم در بارسلونا و تیم ملی برزیل کمک کنم.»

 

او که همراه با دانی آلوس و مارسلو از اسپانیا به کره جنوبی پروازی طولانی را پشت سرگذاشته بودند، در مورد این سفر طولانی گفت:« سفر خسته کننده است ولی ارزشش را دارد که برای دفاع از تیم ملی عازم چنین سفری شویم.»

برچسب ها نیمار ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,901
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,901
  • بازدید ماه : 7,511
  • بازدید سال : 44,586
  • بازدید کلی : 604,588