loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 205 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

 

سرمربی بارسلونا اعلام کرد دوست دارد سوالات زیادی از سرمربی سابق بارسلونا بپرسد.تاتا مارتینو بر این باور است که لالیگای امسال دو قطبی نخواهد بود و اتلتیکو مادرید را یکی از مدعیان می‌داند هرچند دیگران با او هم عقیده نباشند.

مارتینو: در ابتدای بازی انسجام خوبی نداشتیم؛ هر دو خطا روی نیمار، پنالتی بود

سرمربی آرژانتینی بارسلونا اظهار داشت: دیدن تمرین هر روزه شاگردانم مرا تحت تأثیر قرار می‌دهد. وقتی آنها را تماشا می‌کنم در مورد شیوه بازی تیمم بیشتر یاد می‌گیرم. 

تماشای آنها در حلقه‌های کوچک در حین پاسکاری جالب است. فکر می‌کنم این رورا بود که یک روز به من گفت، اگر رویت را برگردانی می‌توانی از روی صدای توپ بفهمی کجا هستند.

وی درباره روابطش با ویلانووا گفت: یک یا دو بار تلفنی پیش از اولین بازی‌ام با این تیم با هم صحبت کردیم. خوب است که بیشتر با هم صحبت کنیم و دوست دارم سوالات زیادی از او بپرسم اما او دغدغه‌های دیگری دارد و من دوست ندارم مزاحمش شوم.

مارتینو ادامه داد: انتظار ندارم از زمان حضورم در بارسا لذت ببرم زیرا همه‌چیز اینجا خیلی سریع اتفاق می‌افتد. یک بازی را تمام می‌کنید، یک بازی دیگر پیش می‌آید. بازیکنان به این مسئله عادت کرده‌اند اما من به زمان نیاز دارم.

سرمربی بارسا خاطرنشان کرد: وقتی سرمربی پاراگوئه بودم، برایشان دعا می‌کردم تا بتوانند بازی کنند. اکنون مربی بارسا هستم و برای آنها دعا می‌کنم.
وی اضافه کرد: زانیو پویول به خوبی بهبود یافته اما باید نسبت به بازگشت وی محتاط باشیم. اگر قرار باشد برای این هفته برنامه‌ریزی کنیم، او در ترکیب تیم خواهد بود.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 4,329
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,329
  • بازدید ماه : 7,939
  • بازدید سال : 45,014
  • بازدید کلی : 605,016