loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 83 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، مهاجم جوان برزیلی تیم بارسا می گوید او فقط تصمیم دارد به هم تیمی هایش کمک کند و به توپ طلا فکر نمی کند.

 

این بازیکن 21 سال در تابستان از سانتوس برزیل به بارسلونا پیوست، برخی از بزرگان فوتبال از جمله یوهان کرایوف اذعان داشتند نیمار شاید نتواند کنار لئو مسی به راحتی بازی کند.

اما نیمار در غیاب ستاره آرژانتینی در دو بازی قبل برابر سلتیک و وایادولید نقش کلیدی و مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرد؛ با این حال او بر این عقیده است که هیچ کس نمی تواند جای شماره 10 بارسا را بگیرد.

او روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: " هیچ چیز تغییر نکرده، در حال حاضر همه چیز به خوبی پیش می رود و من هنوز همان بازیکن قبل هستم."
" من زمانی که از برزیل به بارسلون آمدم همه می گفتند ما نمی دانیم این کار و تصمیم تو درست است یا نه، حال و هوای بازی در برزیل و اسپانیا فرق دارد اما من به دنبال پیشرفت بودم و هستم."

نیمار در جام کنفدراسیون ها ستاره تیمش و بازی ها بود، پس از آن تورنمنت گمانه زنی ها حاکی از آن بود که شاید این مهاجم جوان جزو سه کاندید دریافت توپ طلا شود با این حال نیمار جوان اصرار دارد که هم چنان برای تیمش بارسلونا به اندازه کافی خوب کار نکرده است.

او در این مورد می گوید: " من به این چیزها فکر نمی کنم، فقط می خواهم به هم تیمی هایم در بارسلونا و فوتبال کشورم کمک کنم."

 

نیمار در حال حاضر با تیم ملی برزیل است و امروز به کره جنوبی و شهر سئول خواهند رفت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 4,014
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,014
  • بازدید ماه : 7,624
  • بازدید سال : 44,699
  • بازدید کلی : 604,701