loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 84 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

مهاجم برزیلی بارسا به انتقاد‌ها از خود واکنش نشان داد و اعلام کرد هنوز همان نیمار سابق است.

نیمار که این فصل از سانتوس راهی بارسلونا شد، تاکنون نتوانسته است در تیم جدیدش درخشش خود در سانتوس را تکرار کند.

نیمار که اکنون برای بازی دوستانه برزیل در کره‌جنوبی به سر می‌برد درباره شرایط خود در بارسلونا گفت:‌ هیچ چیز تغییر نکرده است. من همان نیمار سابق هستم و همان بازی‌های سابق خود را انجام می‌دهم و شرایط خوبی دارم. همیشه دوست دارم که پیشرفت کنم و بهترین بازی‌های خود را برای بارسلونا و تیم ملی برزیل انجام دهم.

مهاجم برزیلی بارسلونا در ادامه درباره قرار گرفتن در میان سه نامزد نهایی مرد سال فوتبال جهان گفت:‌ تنها یک چیز دغدغه من است و آن هم این که بتوانم بازی‌های خوبی برای بارسلونا و برزیل انجام دهم و به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم تا به افتخارات زیادی دست یابیم. اصلا به عنوان مرد سال فوتبال جهان فکر نمی‌کنم.

تیم ملی برزیل که به دلیل میزبانی حضورش در جام‌جهانی 2014 قطعی است، در بازی دوستانه در کره‌جنوبی به دیدار تیم ملی این کشور می‌رود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 540
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 540
  • بازدید ماه : 4,150
  • بازدید سال : 41,225
  • بازدید کلی : 601,227