loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 80 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

من قبل از شروع به کارم با تیتو تلفنی حرف زدم. خوب می شود که بتوانیم بیشتر با هم حرف بزنیم و من بتوانم از او درمورد خیلی چیزها سوال کنم.ولی می دانم که او هم درگیر مسائل خودش است.


جراردو تاتا مارتینو سرمربی بارسلونا در برنامه ای فوتبالی تحت عنوان «نیمکت بارسا» که چارلی رکساچ سرمربی سابق تیم کاتالان نیز در آن حضور یافته بود شرکت کرد و به مرور اولین ماه های حضورش دربارسا پرداخت. دراینجا می توانید متن صحبتهای تاتا را در دو قسمت مطالعه کنید.این بخش دوم و پایانی صحبت های اوست:

 *اولین خاطره از بارسا: ما همیشه آنچه در اسپانیا رخ می دهد را زیر نظر داریم. من ابتدا به تنریفه آمدم و بعد به بارسلونا سفر کردم. سبک بازی بارسلونا خیلی جذاب است و سخت است که وقتی بارسا بازی دارد، جلوی تلویزیون به تماشای بازی این تیم ننشینی. من سالهاست که بازیهای بارسا را تماشا می کردم و از این طریق با بارسایی ها آشنا بودم ولی هیچ وقت فکرش را هم نمی کردم که مربی بارسا شوم


*لالیگا: لالیگا لیگی سه قطبی است. کمتر کسی مثل من فکر می کند


*تماس سران بارسا: به من گفتند که ساندرو روسل می خواهد با من صحبت کند.من فکر کردم که این بحث به خاطر سفر احتمالی او به آرژانتین است و شاید از من مشاوره می خواهد. وقتی با او حرف زدم، شرایط مثل یک داستان بود. من می دانم که به چه تیمی آمده ام و ناکام نخواهیم بود


*بازیکنانی که او را سورپرایز کرده اند: من از تماشای جلسات تمرینی روزانه بازیکنانم به شدت تحت تاثیر هستم. یک روز رورا به من گفت که اگر به تمرین تیم نگاه نکنی و فقط صدای توپ را بشنوی ، مثل یک ترانه است


*وایادولید: ما مقابل وایادولید هرنوع گلی را به ثمر رساندیم. چون بازیکنان ما قابلیت های مختلفی دارند.


*رئال مادرید: از رقابت موجود مطلعم. هیچ نظری ندارم


*داوران: داوران هم مثل تمام کشورهای دیگر هم درست کار می کنند وهم گاهی اشتباه می کنند. آنها طرفداری ندارند و همیشه تنها هستند


*غذای کاتالونیایی ها: هیچ مشکلی ندارم. من در انتخاب نوع تغذیه با دست بازتری نسبت به سیستم بازی رفتار می کنم


* لقب «تاتا» از کجا آمده: خودم هم نمی دانم. خیلی کوچک بودم که به من می گفتند تاتا؛ الان دیگر کسی مرا جراردو نمی نامد


*تیتو : من یک یا دو روز قبل از شروع به کارم با تیتو تلفنی حرف زدم. خوب می شود که بتوانیم بیشتر با هم حرف بزنیم و من بتوانم از او درمورد خیلی چیزها سوال کنم. مثلا دوست دارم که راجع به احساساتی که به تیم منتقل می کرد از او بپرسم. ولی می دانم که او هم درگیر مسائل خودش است و نمی خواهم مزاحمش شوم.برای او آرزوی بهبود دارم


 

*رویای تاتا: بارسا چالش مهمی در کارنامه مربیگری من است؛ بارسا بزرگترین تیمی است که مربیگری اش را برعهده داشته ام و امیدوارم که بتوانم از پس این شغل بربیایم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,227
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,227
  • بازدید ماه : 4,837
  • بازدید سال : 41,912
  • بازدید کلی : 601,914