loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 60 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

فدراسیون فوتبال اسپانیا به تازگی اعلام کرد که مهاجمی برزیلی الاصل اتلتیکو که تابعیت اسپانیایی دارد، آمادگی اش را برای حضور در ترکیب لا روخا اعلام کرده است.

دنی آلوز

دنی آلوس، مدافع برزیلی بارسا، از دیه گو کاستا، مهاجم اتلتیکو مادرید، خواست تا در مورد تصمیمش برای حضور در تیم ملی اسپانیا به جای تیم ملی برزیل، تجدید نظر کند. فدراسیون فوتبال اسپانیا به تازگی اعلام کرد که مهاجمی برزیلی الاصل اتلتیکو که تابعیت اسپانیایی دارد، آمادگی اش را برای حضور در ترکیب لا روخا اعلام کرده است.

با این وجود، آۀوس معتقد است که کاستا پیش از تصمیم نهایی و پشت کردن به سرزمین مادری اش، باید بیشتر فکر کند.

او به نشریه آ.اس گفت:" من از دیه گو کاستا می خوهم تا صبوری بیشتری تصمیم گیری کند زیرا او می تواند برای برزیل هم بازیکن مهمی باشد. بی دلیل نیست که او در حال حاضر بهترین گلزن لالیگاست.

چنین تصمیم هایی شخصی است و باید به هر تصمیمی که دیه گو کاستا می گیرد، احترام گذاشت.

اما من بار دیگر به او پیشنهاد می کنم که پیش از تصمیم گیری، بیشتر فکر کند زیرا راه بازگشتی نخواهد داشت.

من با او در مورد تصمیمش صحبت نکردم زیرا نمی خواهم در این کار دخالت کنم. دیه گو می داند که چه چیزی برایش بهتر است.

اگر او در نهایت تصمیم بگیرد که برای اسپانیا بازی کند، باید به تصمیمش احترام بگذاریم.

من هم در سال 2006 چنین موقعیتی را تجربه کردم اما من تصمیم گرفتم برای کشورم بازی کنم."

آلوس پیش از پیوستن به بارسا در سال 2008، 6 فصل برای سویا بازی کرد.

برچسب ها دنی آلوز ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,709
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,709
  • بازدید ماه : 7,319
  • بازدید سال : 44,394
  • بازدید کلی : 604,396