loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 75 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

 آندرس اینیستا ستاره 29 ساله بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در صحبت هایی شگفتی خود را ازتصمیم سران رئال مادرید مبنی بر فروش مسوت اوزیل به آرسنال اعلام کرد .

 " من بسیار شگفت زده شده ام که رئال اجازه خروج اوزیل را داد او بازیکنی بود که فوتبال را از هر  کسی بهتر می فهمید حتما سران رئال دلایل خود را برای فروش او داشته اند "

 - او سپس درباره دروازبان بارسا در فصل آینده به صحبت پرداخت :
برای من ویکتور والدس بهترین است مطمئنم ما دلتنگ او خواهیم شد اما او تصمیمش را گرفته است
رینا یا کاسیاس ؟ انتقال ایکر به بارسا غیر ممکن به نظر میرسد اما  بسیار خوشحال خواهم شد
اگر رینا به بارسا بیاید او  می تواند جانشین شایسته ای برای ویکتور باشد " 
- وی همچنین درباره تمدید قرارداد خود با بارسا و شایعات پیرامون آن  گفت :
" فکر نمی کنم مشکلی در تمدید قرارداد من باشد  رویای من این است تا در بارسا بازنشسته شوم
باشگاه نیز همین را میخواهد و این مسئله به زودی اتفاق خواهد افتاد "
- گفتنی است قرار داد فعلی اینیستا با بارسا تنها تا سال 2015 اعتبار دارد و باشگاه های بزرگی
نظیر پاریس سنت جرمن ، منچستر یونایتد و منچستر سیتی آماده ارائه پیشنهاد خود به اینیستا در
صورت به توافق نرسیدن او با بارسا هستند .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,115
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,115
  • بازدید ماه : 5,725
  • بازدید سال : 42,800
  • بازدید کلی : 602,802