loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 101 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

این مهاجم جنجالی که سابقه بازی در سری آ را نیز دارد، معتقد است در زمان بازی اش، کار برای مهاجمان بسیار دشوارتر بود

بارسا نیوز

 فاستینو آسپریا، مهاجم سابق تیم ملی کلمبیا، معتقد است که داوران در داخل زمین بیش از اندازه از لیونل مسی مراقبت می کنند. 
این مهاجم جنجالی که سابقه بازی در سری آ را نیز دارد، معتقد است در زمان بازی اش، کار برای مهاجمان بسیار دشوارتر بود؛هم به خاطر کیفیت بالای مدافعان و هم به این دلیل که داوران تمایل داشتند تا دستور به ادامه کار بدهند.

آسپریا به گاتزتا دلو اسپورت گفت:" زمانی که من هنوز بازی می کردم، مهاجمان این اندازه از سوی داور مراقبت نمی شدند. اما اگر اکنون کسی روی مسی خطا کند، همه مردم دنیا شروع به ناله و شکایت می کنند.

یادم نمی آید وقتی مدافعان من، باتیستوتا، یا فن باستن را می زدند، کسی شکایتی کرده باشد.

این روزها شرایط برای مهاجمان خیلی ساده تر شده است. دیگر مدافعانی مانند فرانکو باره سی یا پیِترو ویرکووود وجود ندارند. من هنوز هم کابوس آنها را می بینم."

آسپریا همچنین در مورد میزان بالای دستمزدها در فوتبال صحبت کرد و گفت:" البته من هم پول خوبی گرفتن اما اصلا نزدیک پول هایی که خیلی از بازیکنان این روزها دریافت می کنند، نیست. این روزها حتی یک بازیکن دسته چندم هم پولی را می گیرد که زمانی فن باستن می گرفت.

و البته من این روزها بازیکنانی در اندازه های فن باستن خیلی کم می بینم."

برچسب ها آسپریلا ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,041
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,041
  • بازدید ماه : 6,651
  • بازدید سال : 43,726
  • بازدید کلی : 603,728