loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 112 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

مهاجم جدید فیورنتینا با تمجید از هواداران تیم سابقش برای بایرن‌مونیخ در فصل آینده آرزوی موفقیت کرد.

ماریو گومس با امضای قراردادی چهار ساله به فیورنتینا پیوست.

به گزارش ایسنا ، مهاجم 27 ساله آلمانی پس از ترک بایرن‌مونیخ با تمجید از هواداران این تیم گفت: از همه هواداران بایرن‌ تشکر می‌کنم. آنها در طول حضورم در مونیخ همیشه از من حمایت کردند. باید از هم‌تیمی‌هایم، کادرفنی و تمام مدیران تیم بایرن‌مونیخ تشکر کنم. در بایرن‌ مونیخ بهترین دوران فوتبالی‌ام را سپری کردم. تجارب زیادی از مدت چهار ساله حضورم در بایرن‌ مونیخ به دست آوردم که بسیار ارزشمند است. اکنون که به فیورنتینا می‌روم، صفحه جدیدی از زندگی مقابل من قرار گرفته است. باید به فلورانس، فرهنگ ایتالیا، کشور جدید و زبانی نو عادت کنم. اکنون فیورنتینا تیم جدید من است.

گومس در پایان با اعلام این که بایرن‌مونیخ هنوز در قلب او جای دارد، گفت: همیشه طرفدار بایرن‌مونیخ خواهم بود. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که در فصل جدید بتوانند موفقیت‌های بیشتری را به دست آورند. مطمئنم که بایرن‌مونیخ با گوآردیولا می‌تواند باز هم بهترین تیم جهان باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 820
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 820
  • بازدید ماه : 4,430
  • بازدید سال : 41,505
  • بازدید کلی : 601,507