loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 108 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

 نیمار که به همراه تیم ملی برزیل در چین به سر می برد با روزنامه چینی تیتان اسپورتس مصاحبه ای انجام داده و در مورد شرایط بازی در بارسا صحبت کرده است.


نیمار
نیمار در ابتدای مصاحبه یک بار دیگر اعلام کرد از بازی کردن در کنار مسی به خود می بالد: "باعث افتخار من است که در کنار مسی بازی کنم، من همه تلاش خود را به کار می گیرم تا بتوانم در زمین به او کمک کنم. مسی یک نابغه است."

نیمار در ادامه مصاحبه از راحت بودن شرایط زندگی در بارسا گفت: "همه اینجا خیلی خوب با من برخورد می کنند، هم تیمی ها، کادر اداری باشگاه، کادر فنی و هواداران. احساس می کنم در خانه خودم هستم. علاوه بر همه این ها دنی آلوز هم در زمین و هم بیرون زمین به من کمک می کند. همه این موارد باعث شده کار برای من خیلی آسان تر شود."

نیمار درباره تاتا هم صحبت کرد: "تاتا یک مربی بزرگ است و به همین دلیل به بارسا آمده. کار کردن با او خیلی خوب است و امیدوارم یک فصل موفق هم داشته باشیم."

نیمار در پایان مصاحبه از بازی در برزیل و بارسا گفت: "نمی توانم احساس خودم را بیان کنم! پیراهن هر دو تیم برای من خیلی ارزشمند هستند، در تیم ملی برزیل بازی می کنم که همه می دانند چه بازیکنان بزرگی داشته و از سوی دیگر در رده باشگاهی همواره می خواستم در بهترین تیم اروپا بازی کنم. بازی کردن در بارسا با تیم ملی برزیل متفاوت است، در بارسا اصل اول کنترل بازی و در اختیار داشتن توپ و میدان است در حالی که در برزیل ما فقط به شوت زدن به سمت دروازه حریف و به ثمر رساندن گل فکر می کنیم!"

 

نیمار امروز (سه شنبه) در دیدار برزیل مقابل زامبیا که با نتیجه 2-0 به سود برزیل پایان یافت یک توپ را به دیرک دروازه حریف کوبید و یک پاس گل داد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,150
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,150
  • بازدید ماه : 4,760
  • بازدید سال : 41,835
  • بازدید کلی : 601,837