loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 115 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

تمدید قراردادم در سال 2013 یک اتفاق مهم دیگررابه همراه داشت: من تصمیم گرفتم تا با وجود داشتن پیشنهای از اروپای شرقی که می توانست دل هر فردی را بلرزاند، قراردادم رابا یووه تمدید کنم

بوفون: می توانستم به جای یووه، بارسا را انتخاب کنم


جانلوئیجی بوفون دروازه بان باتجربه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در گفت و گو با اسپورت مدیاست شرکت کرد و اعلام کرده که بعد از جدایی اش از پارما، ممکن بود به یوونتوس بپیوندد.بوفون که در سال 2001 از پارما به یوونتوس منتقل شد حالا در صحبت هایی اعلام کرده که ممکن بود که به جای یوونتوس به بارسلونا برود.

بوفون در این باره گفت:« قبل از امضای قرارداد با یووه در سال 2001 می توانستم به بارسا بروم ولی پدرم مرا تشویق کرد که به یوونتوس منتقل شوم. من هنوز از او تشکر می کنم. حضور در یوونتوس روزهای خوش زیادی را برای من به همراه آورد و در آن دوره، بارسا، این بارسای کنونی نبود.»

 

بوفون در ادامه در مورد آینده اش صحبت کرد و یادآوری کرد که تمدید قراردادش با یووه گام مهمی در کارنامه ورزشی اش بوده:« تمدید قراردادم در سال 2013 یک اتفاق مهم دیگررابه همراه داشت: من تصمیم گرفتم تا با وجود داشتن پیشنهای از اروپای شرقی که می توانست دل هر فردی را بلرزاند، قراردادم را با یووه تمدید کنم. امیدوارم که سالهای فراوانی بتوانم بازی کنم و تا زمانی که می توانم همه رامتعجب کنم، به حضورم در دنیای فوتبال ادامه دهم.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,602
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,602
  • بازدید ماه : 6,212
  • بازدید سال : 43,287
  • بازدید کلی : 603,289