loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 95 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

 توماس مولر كه حضورش در شهر بارسلونا و ملاقاتش با نمايندگان باشگاه بارسلونا موضوع اصلي مطبوعات اروپا در روزهاي اخير بوده است، سفر خود به اين شهر را تاييد كرد.

  

به گزارش Kicker توماس مولر بعد از بازي تيمش با ماينتس كه با پيروزي بايرن مونيخ و گل زني وي به همراه بود،‌ به خبرنگاران گفت: "من در بارسلونا بودم؛ بارسلونا شهر واقعا قشنگي است، اما اين سفر من هيچ ربطي به انتقالم ندارد."

توماس مولر كه تا سال 2017 با بايرن مونيخ قرارداد دارد، اطمينان داد كه هيچ قصدي براي ترك بايرن مونيخ ندارد: "من به قراردادم با بايرن احترام مي گذارم،‌ حضور در اين تيم واقعا لذت بخش است، هر كس كه من را مي شناسد، مي داند كه بايرن مونيخ خانه من است."

بعد از حضور توماس مولر در شهر بارسلونا، مطبوعات اسپانيايي خبر از ملاقات وي با دو تن از نمايندگان باشگاه بارسلونا براي انتقال اين ملي پوش آلماني به بارسا داده بودند. مدير برنامه هاي توماس مولر و پپ گوارديولا مربي بايرن مونيخ انتقال احتمالي مولر به بارسلونا را كاملا رد كرده اند.

 گوارديولا در اين زمينه گفت: "من صد در صد مطمئن هستم كه توماس در مونيخ مي ماند. بارسا هيچ شانسي ندارد."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,204
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,204
  • بازدید ماه : 4,814
  • بازدید سال : 41,889
  • بازدید کلی : 601,891