loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 74 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

لویز سوارز تاکید کرده که به خاطر پیشنهاد آرسنال به وی بسیار تحت تاثیر قرار گرفته است و اعتقاد دارد لیورپول از تصمیم او در مورد ترک انفیلد با خبر است.

 

این بازیکن ۲۶ ساله اوایل امسال به مسئولان لیورپول گفت که قصد ترک لیورپول را دارد و در روز‌های گذشته بار‌ها خبر پیوستنش به رئال مادرید در روزنامه‌ها منشر شد. 
به گزارش بخش بین الملل سایت گل، پس از پیشنهاد رئال مادرید، آرسنال هم به صف دوستداران این بازیکن اضافه شد و تلاش کرد وی را به شمال لندن ببرد. سوارز در مصاحبه با رادیو اسپورت ۸۹۰ گفت:" 

هنوز پیشنهاد رسمی‌ نبوده اما لیورپول از تصمیمم با خبر است. مدیر برنامه‌های من مسول این کار است و می‌‌داند که چه می‌‌خواهم. فعلا در حل استراحت هستم. ده روز دیگر بر می‌‌گردم. خوب است که بدانم آرسنال من را می‌‌خواهد. دوستانم به من زنگ زدن که آیا درست است که به چلسی پیوسته‌ام و من می‌‌خندم."

سوارز در تمامی‌ رقابت‌های فصل گذشته روی هم رفته ۳۰ گل را به ثمر رسند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 1,606
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,606
  • بازدید ماه : 5,216
  • بازدید سال : 42,291
  • بازدید کلی : 602,293