loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 80 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

آرین روبن، ستاره هلندی بایرن مونیخ خودش را بین کاندیداهای کسب توپ طلای سال 2013 نمی بیند و هم چنین امیدوار است که پپ گواردیولا، مربی جدید بایرن، خلاقیت بازیکنان را فدای تاکتیک تیمی نکند.

روبن: خودم را کاندید تصاحب توپ طلا نمی دانم

 آرین روبن در فصل گذشته درخشش خاصی در تیم بایرن مونیخ به خصوص در بازی های حساس پایان فصل داشت و به همین دلیل بسیاری از کارشناسان عقیده دارند شانس خوبی برای کسب توپ طلای فوتبال دارد. اما خود او این موضوع را رد می کند و عناوین تیمی را بسیار مهم تر می داند.

روبن در مصاحبه با نشریه گازتا دلا اسپورت ایتالیا گفت:" من خودم را در بین کاندیدا های کسب توپ طلا نمی بینم. عناوین فردی به مراتب ارزش کمتری نسبت به عناوینی که شما به عنوان یک تیم می برید دارا هستند. بایرن پیروز شد چون ما یک تیم بودیم. ما بازیکنی مثل لینول مسی یا کریستیانو رونالدو نداریم، ولی به عنوان یک تیم واحد بسیار قدرتمندیم. خیلی سخت است که یک بازیکن را به عنوان ستاره تیم ما انتخاب کنید، تا جایی که من می دانم در بایرن کسی زیاد به جایزه توپ طلا اهمیت نمی دهد."

روبن در ادامه درباره سبک بازی تیم تحت هدایت پپ گواردیولا هم گفت:" ما یک تیم هستیم و هر کسی وظایف خودش را دارد. پپ می داند که هر کدام از ما چطور بازی می کنیم. فکر نمی کنم او از من بخواهد که کمتر دریبل کنم یا کمتر بدوم. اگر این کار بکنید نقاط قوت مرا گرفته اید. فکر نمی کنم پپ در فکر از بین بردن خلاقیت بازیکنان باشد."

پپ گواردیولا چند روز پیش در کنفرانسی مطبوعاتی روبن را یک موهبت و هدیه برای خود توصیف کرد.

برچسب ها توپ طلا ، روبن ، ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 2,517
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,517
  • بازدید ماه : 6,127
  • بازدید سال : 43,202
  • بازدید کلی : 603,204