loading...
هواداران بارسا ومسی
mohamadnabavi بازدید : 82 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

گرت بیل در اولین جلسه تمرینی پیش فصل تاتنهام هاتسپر شرکت کرد و با پیراهن های جدید باشگاه برای فصل جدید نیز عکس گرفت.


بیل از مذاکره با مادرید پرهیز و برای رسیدن به اروپا قصد ماندن کرد
او سپس با Sky Sports در مورد فصل جدید مصاحبه کرد و از هرگونه اشاره ای به آینده اش در خارج وایت هارت لین خودداری کرد و به جای آن از تمرکز روی خوب کار کردن با باشگاه در لیگ برتر صحبت کرد.

او در مورد رتبه پنجم تاتنهام، در فصل گذشته که با یک امتیاز کمتر از آرسنال از رسیدن به اروپا محروم شدند، گفت: "همه اعضای باشگاه می خواهند که تیم در جمع 4 تیم برتر باشد. ما امسال نیاز داریم که یک پله بالاتر برویم."

در واقع می توان از صحبت های او نتیجه گرفت که می خواهد حداقل برای یک فصل دیگر در انگلستان بماند. روز دوشنبه رئیس باشگاه رئال مادرید، فلورنتینو پرز تصریح کرد که بیل بازیکن فوق العاده ای است، اما اعلام کرد که پیشنهادی برای جذب او ارائه نکرده است.

بیل در مورد خودش افزود: "امیدوارم که نسبت به فصل گذشته پیشرفت کنم. فکر می کنم هر فصل می خواهم به پیشرفتم ادامه دهم و به بازیکن بهتری تبدیل شوم.

من حالا با تجربه ترم اما نیاز دارم که در زمین تمرین و روزهای بازی به سختی کار کنم و روند پیشرفت به عنوان یک بازیکن را حفظ کنم و حتی از این هم بهتر شوم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین مربی جهان کیست
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4319
  • کل نظرات : 385
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 448
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 3,330
  • باردید دیروز : 260
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,330
  • بازدید ماه : 6,940
  • بازدید سال : 44,015
  • بازدید کلی : 604,017